- 2609903
- 69
- 1399/05/20
- مناقصه
مناقصه تکمیل بوستان محله یک مسکن مهر... نوبت دوم
آگهی مناقصه عمومی ؟
نوبت دوم
شهرداری قم در نظر دارد پروژه های ذیل را با مشخصات و شرایط کلی زیر از طریق مناقصه عمومی به شرکت های واجد شرایط واگذار نماید .
عنوان پروژه | برآورد اولیه (ریال) | مبنای برآورد فهرست بها 1398 | حداقل رتبه مناقصه گر |
مدت اجرا |
مبلغ ضمانت نامه ریال |
هزینه خرید اسناد ریال |
تکمیل بوستان محله یک مسکن مهر منطقه هشت | 17.780.241.358 | ابنیه و تاسیسات برقی و مکانیکی سال 1399 و توزیع نیروی الکتریکی سال 1398 | رتبه 5 ابنیه و ساختمان و رتبه 5 تاسیسات و تجهیزات یا نیرو | 8 ماه | 890.000.000 | 2.000.000 |
احداث ساختمان آشیانه آتش نشانی مادر | 66.344.028.427 | ابنیه و تاسیسات برقی و مکانیکی سال 1399 و توزیع نیروی الکتریکی سال 1398 | رتبه 5 ابنیه و ساختمان | 18 ماه | 3.318.000.000 | 6.650.000 |
شرایط:
-
مبلغ هزینه خرید اسناد مناقصه می بایست به شماره حساب 100600160021 بانک
شهر به نام هزینه شهرداری قم واریز گردد هزینه خرید اسناد مناقصه غیر قابل
استرداد می باشد
نوع ضمانت نامه شرکت در مناقصه پروژه های فوق یک یا ترکیبی از ضمانت نامه ای ذیل قابل ارائه می باشد
1- ضمانت نامه بانکی در وجه کارفرما با حداقل سه ماه اعتبار
2- ارائه اصل فیش واریز وجه نقد به شماره حساب 100300430054 بانک شهر به نام حساب سپرده شهرداری قم
3- ضمانت نامه های مذکور در بند های الف،ب، پ، ج، چ، ح ماده 4 آیین نامه تضمین ماملات دولتی بهشماره 123402/ ت 50659 ه مورخ 94.9.22
4- مطالبات بلوکه شده پیمانکار از شهرداری قم
- ارائه گواهینامه صلاحیت از سازمان برنامه و بودجه کشور
- ارائه گواهینامه تایید صلاحیت ایمنی پیمانکاری از وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی الزامی می باشد
- برندگان اول و دوم مناقصه هر گاه حاضر به انعقاد قرارداد نشوند سپرده آنان به ترتیب ضبط خواهد شد
- شهرداری در رد یا قبول هر یک از پیشنهادات مختار است
- سایر اطلاعات و جزئیات در اسناد مناقصه موجود می باشد
- حداکثر مهلت خرید اسناد مناقصه و ارائه پاکات پیشنهاد قیمت تا 10 روز پس از انتشار آگهی نوبت دوم می باشد
- مبلغ پیشنهادی می بایست از حیث مبلغ مشخص معین و بدون ابهام بودن و در پاکت لاک و مهر شده تسلیم گردد
- مناقصه
گران باید یک نسخه از اسناد مناقصه را خریداری نموده و با قید قبولی و
بدون قید و شرط مهر و امضا کرده و به پیشنهاد خود ضمیمه نماید عدم انجام
این مهم از جانب هر یک از مناقصه گران باعث حذف آنان از فرایند مناقصه می
گردد
- طبق شرایط خصوصی پیوست اسناد به این پروژه ها فاقد پیش پرداخت می باشد
- طبق شرایط خصوصی پیوست این پروژه اداری تعدیل می باشد
- هزینه درج آگهی ها بر عهده برنده مناقصه می باشد
محل توزیع اسناد
1.
حضوری: قم، بلوار امام موسی صدر، ساختمان شهرداری مرکز، بلوک B، طبقه دوم،
معاونت فنی و عمرانی شهرداری قم، اداره هماهنگی و برنامه ریزی امور
عمرانی، شماره تماس 36104585-025
2. غیر حضوری: مراجعه به سامانه مناقصه گران شهرداری قم به نشانی PEYMAN.QOM.IR و خرید اسناد به صورت الکترونیکی
توجه:
مناقصه گران محترم در صورت خرید اسناد مناقصه به صورت الکترونیکی از
سامانه باید یک نسخه از آن چاپ نموده و با قید قبولی شرایط کارفرما تمامی
صفحات آن را مهم و امضا نموده و در داخل پاکات مربوطه قرار دهند
محل تحویل پاکات: قم، بلوار امام موسی صدر، ساختمان شهرداری مرکز، بلوک A، طبقه ششم ، اداره حراست و امور محرمانه
اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم