مناقصه پروژه عملیات حفظ و نگهداری فضای سبز - نوبت دوم
[ نسخه چاپی ]

مناقصه پروژه عملیات حفظ و نگهداری فضای سبز - نوبت دوم

شماره آگهی :
نوبت دوم
نوع آگهی :
تاریخ آگهی :
1399/05/20 - 2020-08-10 09:59:07
تاریخ شروع :
1399/05/20
نوع پایان آگهی :
1399/05/26
تهیه و ارسال اسناد :
شرکت پارس نماد داده ها- تلفن 2 الی 88349671-021
مناقصه گزار :
شهرداری زاهدان
شرح آگهی :

آگهی مناقصه عمومی یک مرحله ای نوبت دوم ؟
شهرداری زاهدان کارفرما در نظر دارد از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت پروژه عملیات حفظ و نگهداری فضای سبز منطقه دو واقع در شهر زاهدان را به شرکتهای دارای گواهینامه صلاحیت گواهینامه تایید صلاحیت معتبر از اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی برای انجام امور خدمات شهری (در اساسنامه شرکت حفظ و نگهداری فضای سبز وجود داشته باشد) واگذار نماید . کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارایه پیشنهاد مناقصه‌گران و بازگشایی پاکات از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس ستاد انجام خواهد شد و لازم است مناقصه‌گران در صورت عدم عضویت قبلی مراحل ثبت‌نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند. 
تاریخ انتشار مناقصه در سامانه 99.5.19 می باشد
مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت: از روز یکشنبه مورخ 99.5.19 تا روز یکشنبه مورخ 99.5.26 به متقاضیان ارایه می گردد. ضمنا به منظور دریافت اسناد مناقصه مبلغ 500.000 ریال از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به حساب شماره 2500149941 بانک تجارت به نام درآمد شهرداری زاهدان واریز گردد 
- نام و نشانی مناقصه گزار: مدیریت حقوقی و امور قراردادهای شهرداری زاهدان به نشانی زاهدان- خیابان امیرالمومنین ، مجتمع طبقاتی سعدی، بلوک اول، طبقه سوم، تلفن 33213180-054 ضمنا پاسخگویی به سوالات و ابهامات در همین مکان صورت می گیرد 
مدت انجام خدمات یکسال شمسی می باشد

موضوع پروژه  برآورد اولیه ریال مبلغ تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار ریال  محل تامین اعتبار زمان تحویل پیشنهادها محل و زمان بازگشایی پاکات
عملیات حفظ و نگهداری فضای سبز منطقه دو 13.437.676.800 ریال    671.883.840 درآمدهای عمومی شهرداری زاهدان حداکثر ساعت 9 صبح روز دوشنبه مورخ 99.6.10 ساعت 10/30 روز دوشنبه مورخ 99.6.10 در محل سالن کنفرانس شهرداری مرکز واقع در خیابان آزادی- شهرداری زاهدان 
مبلغ تضمین شرکت در فرایند ارجاع کار: باید به صورت واریز وجه نقد به حساب سپرده شهرداری به شماره 2500150362 نزد بانک تجارت شعبه زاهدان و یا به صورت ضمانتنامه معتبر بانکی مطابق بند الف آیین نامه تضمین معاملات دولتی به شماره 123402/ت 50659 مورخ 1394.09.22 هیات وزیران به نفع کارفرما باشد. تاریخ اخذ ضمانتنامه معتبر بانکی از تاریخ آخرین مهلت فروش اسناد تا تاریخ تسلیم پیشنهادات در نظر گرفته شود مدت اعتبار تضمین فوق باید حداقل سه ماه بوده و برای سه ماه دیگر نیز قابل تمدید باشد
- مکان تحویل اسناد تکمیل و لاک و مهر شده: محل تسلیم پیشنهادهای تکمیل و لاک و مهر شده علاوه بر اینکه کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارایه پیشنهاد مناقصه گران و بازگشایی پاکتها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ستاد به آدرس ستاد انجام خواهد شد . لازم به ذکر است پیشنهادهای تکمیل و لاک و مهر شده شامل پاکت لفاف پاکت الف ب و ج به دبیرخانه شهرداری مرکز زاهدان واقع در خیابان ازادی به شماره کد پستی 9813673157 تلفن 33224064 -054 تحویل نمایند .
اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه: مرکز تماس 41934-021 و 851933768 و 88969737
خلاصه :
آگهی مناقصه عمومی , مناقصه پروژه عملیات حفظ و نگهداری فضای سبز - نوبت دوم
آدرس :
سیستان و بلوچستان, سیستان و بلوچستان, منطقه دو شهر زاهدان
منبع :
ابتکار 99/5/20