- 2442583
- 49
- 1399/03/18
- مناقصه
[ نسخه چاپی ]
استعلام لوازم التحریر و اقلام اداری (لیست پیوست)
شماره آگهی :
1299005351000006
نوع آگهی :
تاریخ آگهی :
1399/03/18 - 2020-06-07 09:50:26
تاریخ شروع :
1399/03/18
نوع پایان آگهی :
1399/03/24
تهیه و ارسال اسناد :
شرکت پارس نماد داده ها- تلفن 2 الی 88349671-021
مناقصه گزار :
اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان خوزستان
شرح آگهی :
شماره نیاز: 1299005351000006
نام دستگاه خریدار:اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان خوزستان
تاریخ پایان اعتبار قیمت: 1399/03/27
شرح کلی نیاز: لوازم التحریر و اقلام اداری (لیست پیوست)
گروه کالا: تجهیزات و وسایل تحصیلی واداری
مشخصات کالای مورد نیاز: لوازم التحریر و اقلام اداری (لیست پیوست)
توضیحات خریدارکلیه اقلام جنس مرغوب و تحویل اقلام در پایگاه میراث جهانی شوش می باشد
جهت دریافت اطلاعات کامل این آگهی به سامانه ستاد www.setadiran.ir مراجعه فرمایید
نام دستگاه خریدار:اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان خوزستان
تاریخ پایان اعتبار قیمت: 1399/03/27
شرح کلی نیاز: لوازم التحریر و اقلام اداری (لیست پیوست)
گروه کالا: تجهیزات و وسایل تحصیلی واداری
مشخصات کالای مورد نیاز: لوازم التحریر و اقلام اداری (لیست پیوست)
توضیحات خریدارکلیه اقلام جنس مرغوب و تحویل اقلام در پایگاه میراث جهانی شوش می باشد
جهت دریافت اطلاعات کامل این آگهی به سامانه ستاد www.setadiran.ir مراجعه فرمایید
خلاصه :
استعلام لوازم التحریر و اقلام اداری (لیست پیوست)
آدرس :
, شوش
منبع :
سایت