- 2438235
- 38
- 1399/03/17
- مناقصه
[ نسخه چاپی ]
مناقصه, شناسایی و تهیه فهرست مشاوران واجد شرایط جهت انجام خدمات اجرایی طرح افزایش مشارکت مشترکین برق خانگی و
شماره آگهی :
5481165
نوع آگهی :
تاریخ آگهی :
1399/03/17 - 2020-06-06 09:11:01
تاریخ شروع :
1399/03/17
نوع پایان آگهی :
1399/03/22
تهیه و ارسال اسناد :
شرکت پارس نماد داده ها- تلفن 2 الی 88349671-021
مناقصه گزار :
شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان
شرح آگهی :
کد فراخوان |
۵,۴۸۱,۱۶۵ - پنج میلیون و چهارصد و هشتاد و یک هزار و صد و شصت و پنج
|
|
تاریخ آخرین به روز رسانی |
۱۶ / ۳ / ۱۳۹۹ - شانزدهم خرداد ماه یک هزار و سیصد و نود و نه
|
|
تعداد دفعات بازدید |
۳ - سه
|
|
نوع انتشار |
فراخوان
|
|
نوع فراخوان |
آگهی ارزیابی کیفی
|
|
حوزه فعالیت فراخوان |
امور مشاوره |
|
نوع برگزاری |
یک مرحله ای
|
|
واحد پولی برآورد مالی |
ریال
|
|
برآورد مالی |
0
|
|
نام روزنامه منتشر کننده آگهی |
روزنامه مناقصه مزایده
|
|
تاریخ درج آگهی در روزنامه |
۱۲ / ۳ / ۱۳۹۹ - دوازدهم خرداد ماه یک هزار و سیصد و نود و نه
|
|
بین المللی است | ||
احتمال تمدید مهلت دارد | ||
لغو شده | ||
تجدید شده | ||
تاریخ بازگشایی پاکات |
۸ / ۴ / ۱۳۹۹ - هشتم تیر ماه یک هزار و سیصد و نود و نه
|
|
مهلت ارسال پیشنهاد |
۷ / ۴ / ۱۳۹۹ - هفتم تیر ماه یک هزار و سیصد و نود و نه
|
|
مهلت دریافت اسناد |
۲۲ / ۳ / ۱۳۹۹ - بیست و دوم خرداد ماه یک هزار و سیصد و نود و نه
|
|
مهلت دریافت سایر اسناد |
۲۲ / ۳ / ۱۳۹۹ - بیست و دوم خرداد ماه یک هزار و سیصد و نود و نه
|
|
تاریخ اعتبار پیشنهاد |
۸ / ۷ / ۱۳۹۹ - هشتم مهر ماه یک هزار و سیصد و نود و نه
|
|
کشور | استان | شهر |
جمهوری اسلامی ایران - سیستان و بلوچستان - زاهدان
|
|
موضوع |
شناسایی و تهیه فهرست مشاوران واجد شرایط جهت انجام خدمات اجرایی طرح افزایش مشارکت مشترکین برق خانگی و
|
|
دستگاه مناقصه گزار |
شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان
|
|
محل دریافت اسناد |
این مناقصه از طریق سامانه ستاد برگزار می گردد
|
|
طبقه بندی موضوعی |
مشاوره-مطالعات-طراحی |
|
توضیحات |
بسمه تعالی
فراخوان ارزیابی کیفی شماره ۱-۹۹ شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان در نظر دارد از شرکتهای خدمات مشاوره و سایر شرکتهای که تجربه کاری در پروژه های مشاوره در خصوص کاهش پیک مشترکین برق دارند ، برای انجام خدمات اجرایی طرح افزایش مشارکت مشترکین برق خانگی و تجاری در کاهش پیک و پاسخگویی بار دعوت به همکاری نماید. متقاضیان می توانند ازتاریخ ۱۳/۰۳/۱۳۹۹ لغایت ۲۱/۰۳/۱۳۹۹ به سامانه الکترونیکی تدارکات دولت به آدرس www.setadiran.ir مراجعه و نسبت به دریافت استعلام ارزیابی کیفی اقدام نمایند. پیشنهاددهندگان می بایست ضمن بارگذاری تصاویر پیشنهادات بهمراه مدارک درخواست شده در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت تا ساعت ۱۳ روز شنبه مورخ ۰۷/۰۴/۱۳۹۹ نسبت به ارسال اصل مدارک مطابق شرایط درج شده در استعلام ارزیابی کیفی در پاکت لاک و مهر شده تا مهلت تعیین شده فوق به دبیرخانه شرکت آدرس نشانی: زاهدان خیابان دانشگاه نبش دانشگاه ۳۷ شرکت توزیع نیروی برق سیستان وبلوچستان اقدام نمایند لازم بذکر تمامی مراحل ارزیابی کیفی از طریق سامانه تدارکات دولت صورت می پذیرد. . این آگهی به منظور ارزیابی کیفی انتشار یافته و پس از ارزیابی از متقاضیان واجد شرایط طی مراحل بعدی دعوت بعمل خواهد آورد. ضمناً در قبال ارائه مدارک ارزیابی وجهی دریافت نخواهد شد.به مدارک و اسناد فاقد امضاء، مخدوش ، غیر مستند ، و مدارکی که بعد از انقضاء مهلت قید شده در آگهی واصل شوند، ترتیب اثر داده نخواهد شد . بدیهی است ارائه مدارک هیچ گونه حقی را برای متقاضیان جهت دعوت به ارائه پیشنهاد ایجاد نخواهد کرد. در ضمن مناقصه گران در صورت عدم عضویت قبلی در سامانه تدارکات دولت , می بایست به سایت یاد شده مراجعه و نسبت به ثبت نام و دریافت امضاء الکترونیکی اقدام نمایند جهت اطلاعات بیشتر در این خصوص می توانید با شماره تلفن ۴۱۹۳۹-۰۲۱تماس حاصل فرمایید. - سایر اطلاعات و جزییات مربوطه در اسناد ارزیابی کیفی مندرج است . امور تدارکات شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان بسمه تعالی استعلام ارزیابی کیفی (RFQ) به: از: شرکت توزیع نیروی برق ................. موضوع: استعلام ارزیابی کیفی پیرو فراخوان منتشره ، بدینوسیله از آن شرکت دعوت میشود بمنظور ارزیابی کیفی (تهیه لیست کوتاه) برای دعوت به ارائه پیشنهاد جهت انجام خدمات ..................................... نسبت به تکمیل فرم ارزیابی پیوست اقدام و مدارک و مستندات خواسته شده را نیز بهمراه فرم تکمیل شده حداکثر تا ساعت ........ روز ............... تاریخ .................به نشانی تعیین شده در این استعلام تسلیم و رسید دریافت نمایند. ۱- نام و نشانی کارفرما: شرکت توزیع نیروی برق ................... ۲: موضوع خدمات: انجام خدمات طرح افزایش مشارکت مشترکین خانگی و تجاری در برنامه های پاسخگویی در محدوده عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق ...................... . ۳- حجم کار/ برآورد اولیه خدمات حسب مورد ۴- معیارهای ارزیابی و امتیاز آنها ۱. تجربه (سابقه اجرائی) ۴۰ امتیاز ۲. ارزیابی کارفرمایان قبلی ۳۰ امتیاز ۳. ساختار سازمانی ۳۰امتیاز ۵- مدارک و مستندات لازم برای تعیین امتیازهای مربوط به هریک از معیارها مستندات مربوط به تعیین امتیازهای مربوط به هریک از معیارها و مدارک مورد نیاز طبق پیوست شماره ۱ میباشد. ۶- روش محاسبه امتیازهای مربوط به هریک از معیارها روش محاسبه امتیازهای مربوط به هریک از معیارها طبق دستورالعمل نحوه ارزیابی کیفی مشاوران برای خدمات مهندسی مشاور (پیوست شماره ۲) میباشد. ۷- حداقل امتیاز ارزیابی کیفی قابل قبول برای دعوت به ارائه پیشنهاد حداقل امتیاز ارزیابی کیفی قابل قبول ۶۰ میباشد. ۸- محل، زمان و مهلت دریافت و تحویل استعلام ها آخرین مهلت تسلیم اسناد و مدارک خواسته شده و فرم ارزیابی تکمیل شده تا ساعت ..... صبح روز .........تاریخ ............... میباشد. کلیه اسناد ارزیابی بایستی به امضاء دارندگان امضای مجاز شرکت رسیده و به مهر شرکت ممهور گردد. نام و امضای کارفرما نام و نام خانوادگی و امضاء مجاز و تعهدآور شرکت مجری بسمه تعالی نحوه ارزیابی کیفی جدول شماره ۱ معیارهای مربوط به ارزیابی کیفی ردیف معیارهای ارزیابی درصد وزنی bi ضریب معیار (ai) ۱ تجربه (سابقه اجرائی) ۴۰ ۱۰۰ ۲ ارزیابی کارفرمایان قبلی ۳۰ ۱۰۰ ۳ ساختار سازمانی ۳۰ ۱۰۰ = امتیاز کل ۱- امتیاز تجربه (سابقه اجرائی) جدول شماره ۲ ردیف شرح امتیاز ۱ کارهای مشابه و تقریبا مشابه در رشته و زمینه موضوع ارزیابی معادل مبلغ برآوردی و یا بیشتر ۵۰ کمتر از مبلغ برآوردی بمیزان ۸۰ درصد و بیشتر ۳۰ کمتر از مبلغ برآوردی از ۶۰ درصد تا ۸۰ درصد ۲۰ کمتر از مبلغ برآوردی از ۴۰ درصد تا ۶۰ درصد ۱۰ کمتر از مبلغ برآوردی (زیر ۴۰ درصد) ــ ـ امتیازات تجربه (سابقه اجرائی) شرکتها براساس پروژه های مشابه و تقریباً مشابه در رشته و زمینه کار طی پنجسال گذشته و براساس جدول فوق محاسبه میگردد. ـ حداکثر تعداد کارهای مشابه و تقریباً مشابه معادل مبلغ برآوردی و یا بیشتر ۲ کار ـ حداکثر تعداد کارهای کمتر از مبلغ برآوردی درصورتی که کارهای مشابه معادل مبلغ برآوردی و یا بیشتر وجود نداشته باشد. ۳ کار تبصره ۱: امتیاز کارهای در دست اقدام که پیشرفت فیزیکی آن بیش از ۹۰ درصد باشد مشمول امتیازات فوق با اعمال ضریب ۹% خواهد شد. تبصره۲: مبلغ برآوردی برا ی کارهای مشابه ۳۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال برای کارهای تقریباً مشابه ۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال می باشد ۲- امتیاز ارزیابی کارفرمایان قبلی جدول شماره ۳ ردیف عوامل ارزشیابی امتیاز ضعیف متوسط خوب خیلی خوب عالی ۱ کیفیت ارائه خدمات مهندسی ۱۰ ۲۰ ۲۵ ۳۰ ۴۰ ۲ کفایت کارکنان کلیدی ۱۰ ۱۰ ۲۰ ۲۵ ۳۰ ۳ تحقق اهداف زمانی (میزان پایبندی مشاور به رعایت برنامه زمانبندی) ۱۰ ۱۰ ۲۰ ۲۵ ۳۰ (جمع امتیازات ردیفهای ۱ و ۲ و ۳) = (امتیاز هر پروژه) E = امتیاز ارزیابی n= تعداد پروژه ها ۳- امتیاز ساختار سازمانی امتیاز ساختار سازمانی براساس جداول ذیل انجام میشود. جدول شماره ۴ جدول کلی امتیازات ساختار سازمانی ردیف شرح امتیاز ۱ کامل بودن سازمان و کفایت کارکنان اصلی و ثابت ۴۰ ۲ نظام برنامه ریزی و کنترل پروژه ۲۰ ۳ نظام کنترل و تضمین کیفیت ۲۰ ۴ نظام مستندسازی و روش گزارش دهی ۱۰ ۵ استفاده از نظامها و ابزار فنآوری اطلاعات در سطح زمان مشاور ۱۰ ۱-۳ امتیاز کامل بودن سازمان و کفایت کارکنان اصلی و ثابت ۱-۱-۳ جدول کارکنان اصلی و ثابت (کارکنان کلیدی) جدول شماره ۵ ردیف سوابق کاری تحصیلات زیر ۵ سال از ۵ سال تا ۱۰ سال از ۱۰ سال تا ۱۵ سال از ۱۵ سال به بالا ۱ لیسانس به بالا در رشته های مرتبط با کار اجرا ۲ ۴ ۶ ۸ ۲ لیسانس در رشته های مرتبط با کار اجرا ۱ ۲ ۳ ۵ ۱- کارکنان اصلی و ثابت شامل معاونت و مدیران بخشهای تخصصی خواهند بود. ۲- سوابق افراد مذکور در واحدهای مشاوره با ضریب ۱ و در سایر رده ها با ضریب ۸/۰ محاسبه خواهد شد. ۳- تعداد نیروهای امتیاز آور این بخش حداکثر ۵ نفر است. ۴- سقف امتیاز این بخش ۴۰ است. ۲-۱-۳- نمودار سازمانی جدول شماره ۶ نمودار سازمانی کامل است نمودار سازمانی تا ۸۰ درصد را پوشش میدهد. نمودار سازمانی بین ۵۰ تا ۸۰ درصد را پوشش میدهد. ۱ ۸/۰ ۵/۰ تبصره: چنانچه نمودار سازمانی کمتر از ۵۰ درصد را پوشش دهد به بخش ۱-۳ امتیازی تعلق نخواهد گرفت. (ضریب نمودار سازمانی × امتیاز مستخرج از جدول شماره ۵)= امتیاز ۱-۳ ۲-۳- امتیاز نظام برنامه ریزی و کنترل پروژه نظام برنامه ریزی و کنترل پروژه براساس عوامل سازمانی و وجود سیستمهای مورد استفاده در دفتر مذکور بشرح زیر ارزیابی میشود. جدول شماره ۷ جدول تحصیلات و سوابق سوابق کاری تحصیلات زیر ۵ سال از ۵ سال تا ۱۰ سال از ۱۰ سال تا ۱۵ سال از ۱۵ سال به بالا دکترا در رشته های برق ـ مکانیک ـ ساختمان ـ صنایع ۲ ۳ ۴ ۵ فوق لیسانس در رشته های برق ـ مکانیک ـ ساختمان ـ صنایع ۱ ۲ ۳ ۴ لیسانس در رشته های برق ـ مکانیک ـ ساختمان و صنایع ۵/۰ ۱ ۲ ۳ لیسانس در سایر رشته ها ــ ۵/۰ ۱ ۲ حداکثر تعداد عواملی که مشمول امتیاز قرارمیگیرند ۳ نفر است. جدول امکانات نرم افزاری و سخت افزاری جدول شماره ۸ ردیف شرح ضریب ۱ وجود بسته های نرم افزاری برنامه ریزی و کنترل پروژه و وجود سیستمهای اطلاعاتی جانبی بطور کامل و وجود سخت افزارهای مناسب ۴/۱ ۲ وجود بسته های نرم افزاری برنامه ریزی و کنترل و سخت افزار در حد نیاز ۲/۱ ۳ عدم وجود بسته های نرم افزاری و کنترل پروژه ۵/۰ حداکثر امتیاز این بخش ۲۰ است. (ضریب امکانات نرم افزاری و سخت افزاری) × (امتیاز نیروی واحد کنترل پروژه) = امتیاز نظام برنامه ریزی و کنترل پروژه تبصره: امتیاز بالای ۲۰ معادل ۲۰ در نظر گرفته میشود. ۳-۳- نحوه محاسبه امتیاز نظام کنترل و تضمین کیفیت واحد کنترل کیفیت باتوجه به عوامل سازمانی و همچنین وجود رویه ها و دستورالعمل های بررسی مطلوبیت کار و وجود سخت افزارهای مناسب و بشرح جداول ۹ و ۱۰ ارزیابی میگردد. جدول شماره ۹ (امتیاز عوامل سازمانی واحد کنترل کیفیت) سوابق کاری تحصیلات زیر ۵ سال از ۵ تا ۱۰ سال از ۱۰ تا ۱۵ سال از ۱۵ سال و بیشتر دکترا در رشته های برق، مکانیک، ساختمان و صنایع ۲ ۳ ۴ ۵ فوق لیسانس در رشته های برق، مکانیک، ساختمان و صنایع ۱ ۲ ۳ ۴ لیسانس در رشته های برق، مکانیک، ساختمان و صنایع ۵/۰ ۱ ۲ ۳ لیسانس و بالاتر در سایر رشته ها ــ ۵/۰ ۱ ۲ حداکثر تعداد عواملی که مشمول امتیاز قرارمیگیرند ۳ نفر است. جدول شماره ۱۰ (جدول وجود رویه ها و دستورالعمل ها) ردیف شرح ضریب ۱ وجود رویه ها و دستورالعملهای بررسی مطلوبیت کار و وجود سخت افزارهای مناسب ۴/۱ ۲ وجود رویه ها و دستورالعملهای بررسی مطلوبیت کار و وجود سخت افزارهای مناسب در حد متوسط ۱ ۳ عدم وجود رویه ها و دستورالعملهای بررسی مطلوبیت کار ۵۰% (ضریب جدول شماره ۱۰) (امتیاز حاصل از جدول شماره ۹) = نظام کنترل و تضمین کیفیت امتیازات بالای ۲۰ معادل ۲۰ در نظر گرفته میشود. ۴-۳- امتیاز نظام مستندسازی و روش گزارش دهی جدول شماره ۱۱ روش مستندسازی و گزارش دهی عالی خوب متوسط امتیاز ۱۰ ۸ ۵ ۵-۳- امتیاز استفاده از نظامها و ابزار فنآوری اطلاعات در سطح سازمان مشاور جدول شماره ۱۲ ردیف شرح عوامل ارزیابی ۱ دارابودن سیستمهای اطلاعاتی و پیشرفته ترین نرم افزارهای تخصصی و سخت افزارهای پیشرفته مرتبط ۱۰ ۲ دارابودن سیستمهای اطلاعاتی و نرم افزارها و سخت افزارهای تخصصی مناسب ۸ ۳ دارا بودن بخشی از نرم افزارها و سخت افزارهای تخصصی ۵ ۴ عدم وجود نرم افزار و سخت افزار ــ (امتیاز عوامل چهارگانه مندرج در بند۳) = امتیاز کل فرمهای اطلاعاتی جهت تکمیل اطلاعات ارزیابی کیفی این فرم فقط به منظور ارزیابی کیفی مشاوران برای تهیه لیست کوتاه (فهرست حائزین اولویت) تهیه گردیده و اطلاعات آن در این واحد محفوظ خواهد ماند. نام شرکت: نشانی: شماره تلفن: شماره ثبت: تاریخ ثبت: سرمایه ثبت شده: مبلغ پرداخت شده ................ ریال رئیس هیئت مدیره نام و نام خانوادگی: پایه تحصیلات: سابقه کار در این سمت: رشته تحصیلات و سال اخذ مدرک: مدیرعامل نام و نام خانوادگی: پایه تحصیلات: سابقه کار در این سمت: رشته تحصیلات و سال اخذ مدرک: اعضاء هیئت مدیره نام و نام خانوادگی ............................. ............................. پایه و رشته تحصیلات: ............................. ............................. حوزه فعالیت رشته و پایه تأیید صلاحیت اخذ شده از سازمان مدیریت رده فعالیت: یک نسخه از روزنامه رسمی که ثبت شرکت در آن درج شده است و یک نسخه اساسنامه می بایست به این پرسشنامه اطلاعاتی پیوست گردد سوابق مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره سوابق مدیر عامل ردیف نام و نام خانوادگی نام مؤسسه محل خدمت سمت تاریخ و شروع خاتمه سوابق یکی از اعضاء هیئت مدیره: (۱) ردیف: نام و نام خانوادگی نام مؤسسه محل خدمت سمت تاریخ و شروع خاتمه سوابق یکی از اعضاء هیئت مدیره: (۲) ردیف: نام و نام خانوادگی نام مؤسسه محل خدمت سمت تاریخ و شروع خاتمه فهرست نیروهای انسانی متخصص تمام وقت (عناصر کلیدی و کادر فنی) ردیف نام و نام خانوادگی پایه معلومات سابقه کار فارغ التحصیل رشته آخرین سمت کل سابقه / سال فهرست کارهای انجام شده طی پنجسال گذشته ردیف شرح کار محل اجرا کارفرما تاریخ شروع کار تاریخ خاتمه کار مبلغ پیمان (به ریال) کارهای فوق توسط این شرکت انجام شده و طبق درخواست قرارداد مربوطه به موقع در اختیار آن شرکت گذارده خواهد شد. چنانچه این صفحه گنجایش کافی نداشته باشد، لطفاً اطلاعات مربوطه را در صفحه دیگری ضمیمه نمائید. فهرست کارهایی که در دست اقدام می باشد ردیف شرح کار محل اجرا کارفرما تاریخ شروع کار تاریخ خاتمه کار مبلغ پیمان (به ریال) - فرم ارزیابی کارفرمایان قبلی ردیف عوامل ارزشیابی امتیاز ضعیف متوسط خوب خیلی خوب عالی ۱ کیفیت ارائه خدمات مهندسی ۲ کفایت کارکنان کلیدی ۳ تحقق اهداف زمانی (میزان پایبندی مشاور به رعایت برنامه زمانبندی) توضیح: این فرم می بایستی توسط کارفرمایان قبلی تکمیل و ارسال گردد. این کارهامی بایستی حداکثر ظرف پنج سال گذشته انجام شده باشد. درصورت ارائه رضایت نامه توسط کارفرمایان قبلی امتیاز خوب منظور می گردد. شرح کار: کارفرما: شماره قرارداد: تاریخ شروع و خاتمه کار : مبلغ برآوردی پروژه: مهر و امضای کارفرما نمودار سازمانی پیشنهادی شرکت جهت انجام خدمات مشاوره مورد نیاز امکانات نرم افزاری و سخت افزاری الف: بسته های نرم افزاری برنامه ریزی و کنترل پروژه و سایر نرم افزارهای مورد استفاده ب: سخت افزارهای مورد استفاده ج: استفاده از نظامها و ابزار فنآوری اطلاعات در سطح سازمان مشاور نظام برنامه ریزی کنترل پروژه الف ـ فهرست و مشخصات عوامل سازمانی دفتر فنی و کنترل پروژه ردیف نام و نام خانوادگی سمت آخرین مدرک و رشته تحصیلی کل سابقه کار در همین زمینه ب ـ امکانات نرم افزاری و سخت افزاری مورد استفاده در دفتر فنی و کنترل پروژه ردیف نام سخت افزار/ نرم افزار سایر توضیحات نظام کنترل و تضمین کیفیت الف ـ فهرست و مشخصات عوامل سازمانی نظام کنترل و تضمین کیفیت ردیف نام و نام خانوادگی سمت آخرین مدرک و رشته تحصیلی کل سابقه در همین زمینه ب ـ فهرست رویه ها، دستورالعملهای بررسی مطلوبیت کار و وجود سخت افزارهای مناسب ردیف نام سایر توضیحات روش مستندسازی و گزارش دهی شرکت درخصوص خدمات مشاوره بدینوسیله صحت مندرجات این پرسشنامه را اعلام می نماید. هرگاه آن شرکت درخواست نماید کلیه اسناد و مدارکی که برای اثبات مطالب فوق الذکر مورد لزوم باشد ارائه خواهد شد. امضاء رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل تاریخ: بسمه تعالی درخواست پیشنهاد(RFP) به : شرکت از : شرکت توزیع نیروی برق ................... موضوع:درخواست پیشنهاد برای خدمات انجام خدمات طرح افزایش مشارکت مشترکین خانگی و تجاری در برنامه های پاسخگویی در محدوده عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق ...................... . روش انتخاب : روش بودجه ثابت مطابق دستور العمل ابلاغی مشاور برای شرکتهای توزیع نیروی برق بدینوسیله از آن شرکت که در فرآیند ارزیابی کیفی مشاوران از سوی شرکت توزیع نیروی برق.............. ذیصلاح تشخیص داده شده اید دعوت به ارائه پیشنهاد میشود. خواهشمند است در صورت تمایل ترتیبی اتخاذ فرمایند تا آن شرکت با توجه به شرح خدمات و سایر مدارک و مستندات پیوست و با در نظر گرفتن موارد ذیل در پاکت در بسته که محتوی دو پاکت جداگانه ب و ج می باشد حداکثر تا ساعت ....... روز ............. تاریخ....................به نشانی............................................... شرکت توزیع نیروی برق ............ دبیرخانه شرکت تحویل داده شود. پیشنهاد ها در ساعت .............. روز ...................تاریخ ...............مفتوح خواهد شد. و با توجه با روش انتخاب در اختیار کمیته منتخب شرکت جهت ارزیابی فنی قرار می گیرد چنانچه پس از دریافت اسناد تمایل به مشارکت ندارید مراتب را تا آخر وقت اداری روز ......... مورخ ...................... بصورت کتبی اعلام فرمایند . این درخواست پیشنهاد شامل بخش های زیر است: الف: بخش فنی بخش فنی شامل موارد زیر است: ۱- گزارش شناخت (پیوست شماره۱ بخش فنی ) ۲- نحوه حق الزحمه (پیوست شماره۲ بخش فنی) ۳- روش انتخاب مشاور (پیوست شماره۳ بخش فنی) ۴- روش ارزیابی فنی و نحوه امتیاز دهی به هر یک از معیارها (پیوست شماره۴ بخش فنی) ۵- مدت اعتبار پیشنهاد ها: پیشنهاد ها باید از هر حیث برای مدت۳۰ روز (۱ ) ماه از تاریخ آخرین موعد برای تسلیم پیشنهاد ها معتبر باشد. ۶- قرارداد فیمابین براساس متن پیوست منعقد و مبادله میگردد. ب: بخش مالی بخش مالی شامل موارد زیر است: ۱- حق الزحمه مجری حق الزحمه مجری براساس پیوست شماره ۳ قرارداد منضم تعیین میشود ۲- روش پرداخت حق الزحمه شرکت مجری بصورت ماهیانه با ارائه صورتحساب و تائید ناظر توسط شرکت بو طبق پیوست ۳ قرارداد حق الزحمه به مجری پرداخت می گردد . ۳-کسورات قانونی و قراردادی ۱-۳- بیمه تأمین اجتماعی قرار داد کارفرما طبق ماده ۳۸ قانون تأمین اجتماعی از صورتحساب های شرکت مجری ۵ درصد بعنوان سپرده حق بیمه کسر و با ارائه مفاصا حساب بیمه مبلغ مذکور عیناً به مجری مسترد خواهد شد. ضمناً پرداخت آخرین صورت وضعیت مشاور منوط به ارائه مفاصا حساب بیمه تأمین اجتماعی خواهد بود. ۲-۳-کسورات قراردادی هیچگونه کسورات قانونی از صورتحسابهای مجری توسط کارفرما کسر نمی گردد. ج: سایر موارد لازم الرعایه ۱- پیشنهاد دهنده موظف است این درخواست و کلیه مدارک منضم به آن را مهر و امضاء اصل نموده و در پاکت جداگانه ای بعنوان پاکت ب و برگ پیشنهاد قیمت در پاکت ج قرار داده و هر دوی این پاکات را در یک پاکت گذاشته و بصورت دربسته ارائه نماید. ۲- پیشنهاد دهنده موظف است یک نسخه از اساسنامه و آخرین آگهی روزنامه رسمی حاوی دارندگان امضاء مجاز و تعهدآور شرکت را به همراه سایر مدارک اشاره شده در پاکت ب ارائه و تسلیم نماید. ۳- پیشنهاد دهنده موظف است اطلاعات مربوط به ارزیابی فنی را در یک زونکن جداگانه به صورت کاملا مرتب و قابل بررسی ارائه نماید.نحوه ارزیابی بر طبق معیارهای تعیین شده در این اسنادصورت خواهد گرفت.پیشنهاد شرکتهائی که امتیاز آنها کمتر از سقف تعیین شده باشد مردود و پاکت قیمت به آنها مسترد خواهد شد. ۴- پیشنهاد دهنده پس از برنده شدن در این درخواست حق واگذاری تعهدات ناشیه از معامله را بدون موافقت قبلی و کتبی کارفرما به شخص و یا اشخاص حقوقی یا حقیقی دیگر ندارد و درصورت عدم رعایت مفاد این ماده و همچنین درصورتیکه پس از عقد قرارداد و در فرآیند اجرا وقوف حاصل شود که پیشنهاددهنده تمام یا قسمت عمده ای از عملیات موضوع قرارداد خود را بدون داشتن مجوز به شخص حقیقی و حقوقی دیگری واگذار کرده است و چنانچه با تحقیقات لازم موضوع محرز شود، کارفرما میتواند نسبت به فسخ قرارداد اقدام نماید . ۵- پیشنهاد دهنده ، باید قبل از تسلیم پیشنهاد ، اسناد انتخاب مشاور را به دقت بررسی کرده و تمام اطلاعات لازم، مانند ، شرایط محلی، قوانین و مقررات نافذ و جاری را به دست آورد. پیشنهاد دهنده ، پس از تسلیم پیشنهاد نمی تواند استناد به نا آگاهی یا اشتباه خود کند. ۶- شرکت در این انتخاب مشاور و تسلیم پیشنهاد، به منزله آن تلقی خواهد شد که پیشنهاد دهنده تمام اسناد را به دقت مطالعه کرده و اطلاعات مربوط به آنها را تا حدی که یک شرکت با تجربه می تواند به دست آورد، به دست آورده است، و ابهام یا اشتباهی به نظر او در اسناد وجود ندارد . ۷- هر نوع توضیح یا تجدید نظر اضافی یا حذف مطالبی از این اسناد از طریق رسمی انجام خواهد گرفت و بوسیله نامه، فاکس و ..... از طرف کارفرما به آدرس شرکتها ارسال میگردد. ۸- هر یک از پیشنهاد دهندگان که در مورد مفهوم قسمتی از اسناد ، ابهام یا سوالی داشته باشد، می تواند تا دو روز قبل از بازگشایی اسناد به صورت کتبی و از طریق دورنگار شماره .............................. کارفرما را مطلع ساخته و تقاضای دریافت توضیح کتبی بنماید. کارفرما ، به درخواستهای که در مهلت مقرر دریافت کند، کتباً پاسخ خواهد داد. پاسخ کارفرما و شرح پرسش یا اشکال ها، برای تمام پیشنهاد دهنگان که اسناد را دریافت نموده و اعلام انصراف نکرده اند، به طور یکسان ارسال خواهد شد. عدم اظهار نظر کارفرما ، به منزله بدون اشکال و واضح بودن اسناد انتخاب ، تلقی خواهد شد. ۹- برنده این پیشنهاد باید بلافاصله پس از اعلام کارفرما و ارائه تضمین انجام تعهدات ظرف مدت ۱۰ روز ( تا قبل از پایان اعتبار پیشنهادات) قرارداد را طبق نمونه ای که پیوست این درخواست است امضاء نماید. ۱۰- کارفرما حق دارد در چارچوب آئین نامه معاملات خود هریک از پیشنهادها را قبول و یا رد کند و از این بابت هیچ مسئولیت و تعهدی در برابر پیشنهاددهندگان نخواهد داشت. ۱۱- هرگونه پاک شدگی، قلم خوردگی یا تغییر در عبارات یا ارقام باید با امضاهای مجاز پیشنهاددهنده مورد تائید قرار گیرد. ۱۲- کلیه صفحات و اوراق اسناد و پیشنهاد باید به امضای اصلی صاحبان امضای مجاز شرکتها رسیده و مهر شود . محتویات پاکتهای ب و ج باید توسط صاحبان امضای مجاز شرکت ، تهیه و تسلیم شوند. ۱۳- کارفرما این حق را برای خود محفوظ میدارد که قبل از انتخاب پیشنهاد دهنده یا واگذاری قرارداد، صحت و سقم اطلاعات فراهم شده از پیشنهاددهنده را به هر نحوی که خود صلاح می داند بررسی کند و پیشنهاددهنده با تسلیم پیشنهاد، این حق بررسی را از سوی کارفرما می پذیرد. ۱۴- پیشنهادها باید از هر حیث برای مدت ........ روز ( .... ) ماه از تاریخ آخرین موعد برای تسلیم پیشنهادها ، اعتبار داشته باشد . د- نحوه تعیین برنده نحوه انتخاب به شکل زیر می باشد • پیشنهاد قیمت که مطابق بودجه ابلاغی تکمیل شده است باید پس از مهر و امضاء در یک پاکت جداگانه بعنوان پاکت « ج » توسط پیشنهاد دهنده ارائه گردد . • تعیین برنده بر اساس روش بودجه ثابت می باشد که بر اساس آن پیشنهاد دهنده ای که بالاترین امتیاز فنی را کسب نموده بعنوان فرد برتر انتخاب و با ایشان قرارداد با مبلغ بودجه ثابت اعلام شده منعقد می گردد • نحوه تعیین برنده بر اساس روش بودجه ثابت بند ج ماده ۱۷ دستور العمل خرید خدمات مشاوره که طی نامه شماره ۲۵۵۴/۱۱مورخ ۳۰/۰۵/۹۶به کلیه شرکت های توزیع نیروی برق ابلاغ شده است تعیین می گردد. هـ- گشایش پیشنهادها پاکتهای محتوی پیشنهادها در ساعت و تاریخی که ذکر گردیده است به ترتیب زیر بازگشایی می گردد . • ابتدا پاکت "ب " محتوی اسناد فنی در حضور هیئت انتخاب مشاور باز و مورد ارزیابی شکلی قرار خواهد گرفت. هرگاه محتوای این پاکت به ترتیب تعیین شده و شرایط دیگر این دستورالعمل کامل نباشد و یا امضا نداشته باشد آن پیشنهاد مردود تلقی و نسبت به افتتاح پاکت « ج » اقدامی بعمل نخواهد آمد و عیناً به صورت ناگشوده به مهندس مشاور بازگردانده خواهد شد.در صورت کامل بودن پاکت " ب " کلیه محتویات آن جهت بررسی به کمیته منتخب کارفرما ( کمیته ارزیاب) تسلیم میگردد. در پایان جلسه گشایش پاکت های "ب " زمان و مکان تشکیل جلسه گشایش پاکت های "ج" اعلام خواهد شد. این زمان تنها برای یک بار تا سقف مدت اعتبار پیشنهادها قابل تمدید است. پاکتهای "ج " پیشنهاد قیمت در یک لفاف دربسته توسط امور مالی کارفرما تا برگزاری جلسه دوم صیانت میگردد. • در جلسه افتتاح پاکتهای "ج" ابتدا نتیجه بررسی فنی اعلام خواهد شد و پاکتهای "ج" پیشنهادهائی که مورد قبول واقع نشده یا امتیازات آنها به حد نصاب نرسیده باشد عیناً به پیشنهاددهندگان مربوطه مسترد خواهد شد و سپس پاکت "ج" پیشنهاددهنده ای که پیشنهاد فنی آن بالاتر بوده گشوده میشود. نمایندگان مجاز پیشنهاددهندگان میتوانند در جلسه گشایش پیشنهادهای مالی حضور یابند. بسمه تعالی گزارش شناخت طرح (پیوست شماره ۱) گزارش شناخت طرح شامل موارد ذیل است: ۱- عنوان، مشخصات کلی، اهداف کیفی و کمی طرح انجام خدمات طرح افزایش مشارکت مشترکین خانگی و تجاری در برنامه های پاسخگویی در محدوده عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق ...................... . ۲- سازمان کارفرمائی شرکت توزیع نیروی برق ................... ۳- مستندهای تأمین منابع مالی شامل: ۳-۱- برآورد اولیه خدمات حسب مورد و درصورت لزوم (مبلغ بودجه ثابت درج شود ) ۳-۲- روش تأمین منابع مالی هزینه اجرای پروژه تماماً از محل اعتبارات داخلی تامین میشود ۴- برنامه زمانی کلی طرح برنامه زمانی اجرای طرح از تاریخ ابلاغ ۴ ماه میباشد ۵- مدت اعتبار پیشنهادها مدت اعتبار پیشنهادها از تاریخ بازگشایی و ارزیابی مالی ۳۰ روز (۱ ) ماه میباشد ۶- فهرست مهمترین مقررات، بخشنامه ها و دستورالعملهای مربوط رویه اجرایی طرح ابلاغی به شماره ۳۵۰/۵۰۷۷۴/۹۸ مورخ ۱۹/۱۲/۹۸ انجام می گردد ۷- موارد و شرایط خاص پروژه ۷-۱- مجری متعهد است خدمات موضوع قرارداد را در مدت تعیین شده به انجام رساند ۷-۲- مجری متعهد است جهت انجام هماهنگی های مورد نیاز فردی را بعنوان نماینده به کارفرما معرفی نماید . ۷-۳- مجری متعهد است ، به هنگام اجرا در صورت وجود هرگونه معارض و مشکلات اجرائی یا هماهنگی نظارت راهکار اجرائی ارائه نموده و تا زمان پایان اجرای طرح همکاری لازم را با کارفرما داشته باشد . بسمه تعالی شرح کلی خدمات (TOR) (پیوست شماره ۲) شرح کلی خدمات حاوی موارد زیر است: ۱- هدف و محدوده طرح هدف استفاده از ظرفیت استارتاپ ها و شرکت های دارای تفکر و ایده های استارتاپی در قالب نهادهای تجمیع کننده پاسخگویی بار جهت افزایش مشارکت مشترکین خانگی و تجاری در برنامه های پاسخگویی بار از طریق تعامل و هماهنگی با مشترکین خانگی و تجاری جهت جلب مشارکت ایشان در مدیریت بار و کاهش مصرف در ساعات اوج بار در محدوده عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق ...................است. ۲- اطلاعات پایه اطلاعات مصرف برق مشترکین خانگی و تجاری واقع در محدوده عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق .............. ۳- مبانی، اصول، معیارها و استانداردهای مورد نظر کارفرما رویه اجرایی طرح ابلاغی به شماره ۳۵۰/۵۰۷۷۴/۹۸ مورخ ۱۹/۱۲/۹۸ انجام می گردد ۴- خروجیها و نتایج مورد نیاز شامل اطلاعات، گزارشهایی که شرکت منتخب باید در مراحل مختلف تا پایان کار به کارفرما تحویل دهد. خروجی و نتیجه کار اصلاح الگوی مصرف مشترکین خانگی و تجاری در زمانهای پیک بار می باشد و تغییر در الگوی مصرف این مشترکین نیازمند ایجاد تغییر در رفتار و عادت های مصرفی مشترکین برق است. نهاد تجمیع کننده پاسخگویی بار ( مجری ) باید توانایی و دانش ایجاد تغییر در رفتار و فرهنگ مصرف مشترکین خانگی و تجاری را داشته باشد و بتواند تعامل سازنده، اثر بخش و کارا با این مشترکین برقرار نماید. از طرفی به دلیل طیف وسیع این مشترکین و نیز حساسیت موضوع، این تعامل باید به نحوی ایجاد شود که منجر به اثر معکوس و از دست رفتن اعتماد مشترکین به صنعت برق نشود. ۵- وظائف شرکت منتخب در زمینه آموزش یا انتقال دانش فنی، حسب مورد نهاد تجمیع کننده پاسخگویی بار ( مجری ) باید توانایی و دانش ایجاد تغییر در رفتار و فرهنگ مصرف مشترکین خانگی و تجاری را داشته باشد و بتواند تعامل سازنده، اثر بخش و کارا با این مشترکین برقرار نماید. از طرفی به دلیل طیف وسیع این مشترکین و نیز حساسیت موضوع، این تعامل باید به نحوی ایجاد شود که منجر به اثر معکوس و از دست رفتن اعتماد مشترکین به صنعت برق نشود. ۶- شرح تفصیلی خدمات پیوست میباشد. ۷-سایر مواردی که به عهده نهاد تجمیع کننده پاسخگویی بار است شامل موارد زیر است: ۱-۷- برقراری ارتباط با مشترکین محدوده اجرای قرارداد و معرفی طرح به ایشان ۲-۷-فراهم نمودن زیرساخت های مخابراتی و ارتباطی مورد نیاز برای اجرای قراداد ۳-۷-طراحی، تولید و عرضه کلیه تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری مورد نیاز برای اجرای قرارداد ۴-۷-اخذ کلیه مجوزهای قانونی و تأییدیه های فنی مورد نیاز برای اجرای قراداد متناسب با روش اجرا ۵-۷-انعقاد کلیه قراردادهای لازم ب? خلاصه :
شناسایی و تهیه فهرست مشاوران واجد شرایط جهت انجام خدمات اجرایی طرح افزایش مشارکت مشترکین برق خانگی و
آدرس :
سیستان و بلوچستان
منبع :
سایت
|