- 1321457
- 35
- 1397/07/12
- مناقصه
[ نسخه چاپی ]
مناقصه واگذاری امور ایاب و ذهاب کارکنان -نوبت دوم
شماره آگهی :
نوبت دوم
نوع آگهی :
تاریخ آگهی :
1397/07/12 - 2018-10-04 09:38:59
تاریخ شروع :
1397/07/12
نوع پایان آگهی :
1397/07/17
تهیه و ارسال اسناد :
شرکت پارس نماد داده ها- تلفن 2 الی 88349671-021
مناقصه گزار :
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی البرز
شرح آگهی :
آگهی مناقصه عمومی یک مرحله ای ؟
نوبت دوم
به استناد ماده 63 آیین نامه مالی و معاملاتی دانشگاه های علوم پزشکی
نام سازمان: دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی البرز- ستاد دانشگاه
موضوع: واگذاری امور ایاب و ذهاب کارکنان (مینی بوس )
محل دریافت اوراق: دبیرخانه مرکزی دانشگاه طبقه همکف
مهلت دریافت اوراق: به مدت 4 روز از تاریخ 97.7.14 لغایت 97.7.17
مهلت قبول پیشنهادات (تحویل پاکات): به مدت 13روز از تاریخ 97.7.18 لغایت 97.7.30
محل تحویل پاکات مناقصه: دبیرخانه حراست دانشگاه طبقه اول می باشد.
میزان سپرده تضمین شرکت در مناقصه: 245.650.000 ریال به صورت فیش واریزی به حساب جاری 69/ 44245780 نزد بانک ملت شعبه مهستان کرج کد 7/ 8837 یا ارایه ضمانتنامه بانکی به نام دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی البرز که مدت ضمانتنامه نباید کمتر از 3 ماه باشد.
تذکر جهت دریافت اوراق مناقصه ارائه فیش واریزی به مبلغ 300.000 ریال به حساب جاری 218126426 نزد بانک رفاه شعبه بهار کرج کد 972 به نام دانشگاه علوم پزشک البرز و معرفی نامه شرکت الزامی میباشد
تذکر: در صورت دریافت تذکر یا اخطار کتبی بابت طرف قرارداد بودن با دانشگاه و واحدهای تابعه آن متقاضی حق شرکت در مناقصه را نخواهد داشت.
پرداخت هزینه های چاپ آگهی به عهده برنده مناقصه می باشد.
کارفرما در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادات مجاز و مختار می باشد.
نشانی سازمان: بلوار طالقانی شمالی - بالاتر از میدان طالقانی - شهرک اداری- ساختمان مرکزی
ساعت کاری دانشگاه از روز شنبه تا چهارشنبه ساعت 8 لغایت 16 می باشد.
شماره تماس: 32563369- 026
نوبت دوم
به استناد ماده 63 آیین نامه مالی و معاملاتی دانشگاه های علوم پزشکی
نام سازمان: دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی البرز- ستاد دانشگاه
موضوع: واگذاری امور ایاب و ذهاب کارکنان (مینی بوس )
محل دریافت اوراق: دبیرخانه مرکزی دانشگاه طبقه همکف
مهلت دریافت اوراق: به مدت 4 روز از تاریخ 97.7.14 لغایت 97.7.17
مهلت قبول پیشنهادات (تحویل پاکات): به مدت 13روز از تاریخ 97.7.18 لغایت 97.7.30
محل تحویل پاکات مناقصه: دبیرخانه حراست دانشگاه طبقه اول می باشد.
میزان سپرده تضمین شرکت در مناقصه: 245.650.000 ریال به صورت فیش واریزی به حساب جاری 69/ 44245780 نزد بانک ملت شعبه مهستان کرج کد 7/ 8837 یا ارایه ضمانتنامه بانکی به نام دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی البرز که مدت ضمانتنامه نباید کمتر از 3 ماه باشد.
تذکر جهت دریافت اوراق مناقصه ارائه فیش واریزی به مبلغ 300.000 ریال به حساب جاری 218126426 نزد بانک رفاه شعبه بهار کرج کد 972 به نام دانشگاه علوم پزشک البرز و معرفی نامه شرکت الزامی میباشد
تذکر: در صورت دریافت تذکر یا اخطار کتبی بابت طرف قرارداد بودن با دانشگاه و واحدهای تابعه آن متقاضی حق شرکت در مناقصه را نخواهد داشت.
پرداخت هزینه های چاپ آگهی به عهده برنده مناقصه می باشد.
کارفرما در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادات مجاز و مختار می باشد.
نشانی سازمان: بلوار طالقانی شمالی - بالاتر از میدان طالقانی - شهرک اداری- ساختمان مرکزی
ساعت کاری دانشگاه از روز شنبه تا چهارشنبه ساعت 8 لغایت 16 می باشد.
شماره تماس: 32563369- 026
خلاصه :
آگهی مناقصه عمومی یک مرحله ای,مناقصه واگذاری امور ایاب و ذهاب کارکنان - نوبت دوم
آدرس :
البرز, البرز, -
منبع :
کاروکارگر 97.7.12