- 1321077
- 42
- 1397/07/11
- مناقصه
[ نسخه چاپی ]
مناقصه اجرای عملیات جدولگذاری و بهسازی معابر
شماره آگهی :
-
نوع آگهی :
تاریخ آگهی :
1397/07/11 - 2018-10-03 15:15:13
تاریخ شروع :
1397/07/11
نوع پایان آگهی :
1397/07/23
تهیه و ارسال اسناد :
شرکت پارس نماد داده ها- تلفن 2 الی 88349671-021
مناقصه گزار :
شهرداری کرج
شرح آگهی :
آگهی مناقصه عمومی ؟
شهرداری کرج در نظر دارد با توجه به بودجه مصوب شورای اسلامی شهر پروژه ذیل را از طریق مناقصه عمومی به پیمانکاران واجدشرایط واگذار نماید.
1. سپرده شرکت در مناقصه به یکی از روش های ذیل ارائه گردد
ضمانت نامه بانکی معادل مبلغ فوق که به مدت 90 روز معتبر و قابل تمدید باشد و یا واریز فیش نقدی به مبلغ فوق به حساب 700786948623 باک شهر
2- برندگان نفر اول و دوم مناقصه هرگاه حاضر به انعقاد قراداد نشوند سپرده انان به ترتیب ضبط خواهد شد 3- شهرداری کرج در رد یا قبول هر یک از پیشنهادها مختار است
4- مبلغ 500.000 ریال بابت هزنیه خرید اسناد به حساب 700785313795 نزد بانک شهر شهرداری واریز و رسید انرا ارائه نمایند
متقاضیان می توانند از تاریخ انتشار اگهی جهت خرید اسناد مناقصه به اداره امور قراردادها و پیمانها میدان توحید - بلوار بلال شهردرای کرج ط هفتم مراجعه نمایند
6- در هر صورت مدارک مندرج در اسناد مناقصه ملاک فروش اسناد و متعاقبا عقد قرارداد خواهد بود
7- توضیح اینکه : به غیر از سپرده شرکت در مناقصه ، کلیه اسناد و مدارک مربوط به پیمانکاران شرکت در مناقصه نزد شهرداری باقی می ماند.
8- لازم به ذکر است هنگام خرید اسناد داشتن رتبه مربوطه و ارائه تاییدیه صلاحیت در سایت oldpmn.mporg.ir , sajar .mporg.ir معرفی نامه ممهور به مهر و امضای مدیرعامل روزنامه آخرین آگهی تغییرات اعضای شرکت کد اقتصادی و گواهینامه صلاحیت ایمنی معتبر الزامی می باشد
9. سایر اطلاعات و جزئیات در اسناد مناقصه مندرج است
10- شرکت کنندگان در مناقصه می بایست کلیه فرم ها و اطلاعات مورد درخواست شهرداری تکمیل و به همراه سایر اسناد مناقصه در پاکت مربوطه قرار دهند
11- پیشنهادات می بایست در پاکتهای مجزا ( الف -ب -ج ) لاک و ممهور به مهر شرکت شده و پس از الصاق هولوگرام بر روی پاکت ب و ج تا پایان وقت اداری روز 2شنبه مورخ 97.07.23 به ادرس کرج میدان توحید بلوار بلال دبیرخانه شهرداری کرج تحویل داده شود
12 . پیشنهادات رسیده در روز سه شنبه مورخ 97.07.24 در کمیسیون عالی معاملات شهرداری کرج (دفتر شهردار ) راس ساعت 13/30 مطرح و پس از بررسی و کنترل برنده مناقصه اعلام خواهد شد
در ضمن هزینه چاپ اگهی به عهده برنده مناقصه می باشد
جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 35892418-35892443-026 اداره خدمات تماس و یا به سایت اینترنتی www.karaj.ir مراجعه فرمایند
اداره امور قراردادها و پیمانها - شهرداری کرج
شهرداری کرج در نظر دارد با توجه به بودجه مصوب شورای اسلامی شهر پروژه ذیل را از طریق مناقصه عمومی به پیمانکاران واجدشرایط واگذار نماید.
| شرح عملیات |
مبلغ اعتبار پروژه |
مبلغ سپرده به ریال |
حداقل رتبه لازم |
درصد غیر نقدی قرارداد |
| اجرای عملیات جدولگذاری و بهسازی معابر حیدرآباد سطح منطقه 6 |
2.550.000.000 | 127.500.000 | ارائه حداقل رتبه 5 راه و ترابری |
68.63 درصد |
| تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری کودکان منطقه 5 تجدید مناقصه |
7.072.657.848 | 355.000.000 | ارائه حداقل رتبه 5 ابنیه |
80 درصد |
ضمانت نامه بانکی معادل مبلغ فوق که به مدت 90 روز معتبر و قابل تمدید باشد و یا واریز فیش نقدی به مبلغ فوق به حساب 700786948623 باک شهر
2- برندگان نفر اول و دوم مناقصه هرگاه حاضر به انعقاد قراداد نشوند سپرده انان به ترتیب ضبط خواهد شد 3- شهرداری کرج در رد یا قبول هر یک از پیشنهادها مختار است
4- مبلغ 500.000 ریال بابت هزنیه خرید اسناد به حساب 700785313795 نزد بانک شهر شهرداری واریز و رسید انرا ارائه نمایند
متقاضیان می توانند از تاریخ انتشار اگهی جهت خرید اسناد مناقصه به اداره امور قراردادها و پیمانها میدان توحید - بلوار بلال شهردرای کرج ط هفتم مراجعه نمایند
6- در هر صورت مدارک مندرج در اسناد مناقصه ملاک فروش اسناد و متعاقبا عقد قرارداد خواهد بود
7- توضیح اینکه : به غیر از سپرده شرکت در مناقصه ، کلیه اسناد و مدارک مربوط به پیمانکاران شرکت در مناقصه نزد شهرداری باقی می ماند.
8- لازم به ذکر است هنگام خرید اسناد داشتن رتبه مربوطه و ارائه تاییدیه صلاحیت در سایت oldpmn.mporg.ir , sajar .mporg.ir معرفی نامه ممهور به مهر و امضای مدیرعامل روزنامه آخرین آگهی تغییرات اعضای شرکت کد اقتصادی و گواهینامه صلاحیت ایمنی معتبر الزامی می باشد
9. سایر اطلاعات و جزئیات در اسناد مناقصه مندرج است
10- شرکت کنندگان در مناقصه می بایست کلیه فرم ها و اطلاعات مورد درخواست شهرداری تکمیل و به همراه سایر اسناد مناقصه در پاکت مربوطه قرار دهند
11- پیشنهادات می بایست در پاکتهای مجزا ( الف -ب -ج ) لاک و ممهور به مهر شرکت شده و پس از الصاق هولوگرام بر روی پاکت ب و ج تا پایان وقت اداری روز 2شنبه مورخ 97.07.23 به ادرس کرج میدان توحید بلوار بلال دبیرخانه شهرداری کرج تحویل داده شود
12 . پیشنهادات رسیده در روز سه شنبه مورخ 97.07.24 در کمیسیون عالی معاملات شهرداری کرج (دفتر شهردار ) راس ساعت 13/30 مطرح و پس از بررسی و کنترل برنده مناقصه اعلام خواهد شد
در ضمن هزینه چاپ اگهی به عهده برنده مناقصه می باشد
جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 35892418-35892443-026 اداره خدمات تماس و یا به سایت اینترنتی www.karaj.ir مراجعه فرمایند
اداره امور قراردادها و پیمانها - شهرداری کرج
خلاصه :
مناقصه عمومی , مناقصه اجرای عملیات جدولگذاری و بهسازی معابر
آدرس :
البرز, البرز, البرز
منبع :
محلی البرز 97.7.11