مناقصه انجام امور تغسیل ، تکفین ، حفاری و آماده سازی قبور ... (نوبت سوم)
[ نسخه چاپی ]

مناقصه انجام امور تغسیل ، تکفین ، حفاری و آماده سازی قبور ... (نوبت سوم)

شماره آگهی :
نوبت سوم
نوع آگهی :
تاریخ آگهی :
1397/07/11 - 2018-10-03 14:09:35
تاریخ شروع :
1397/07/11
نوع پایان آگهی :
1397/07/22
تهیه و ارسال اسناد :
شرکت پارس نماد داده ها- تلفن 2 الی 88349671-021
مناقصه گزار :
سازمان مدیریت آرامستانهای شهرداری اهواز
شرح آگهی :
آگهی مناقصه عمومی ؟ نوبت سوم
سازمان مدیریت آرامستانهای شهرداری اهواز در نظر دارد پروژه مشروحه زیر را از طریق مناقصه عمومی به شرکت های واجدشرایط واگذار نماید.
شرح مناقصه
مبلغ اولیه یکساله ریال
سپرده شرکت در مناقصه ریال
انجام امور تغسیل ، تکفین ، حفاری و آماده سازی قبور در قطعات قدیمی و آماده سازی و بلوک چینی مزار در قطعات دفن روزانه عمومی خاکسپاری ، نماز و تلقین میت در آرامستان بهشت آباد و باغ فردوس
5.155.292.350 257.764.618
زمان خرید اوراق تا تاریخ  97.07.14 تا تاریخ 97.07.22 می باشد 
زمان سایت ویزیت و پاسخ به سوالات حضوری شرکت کنندگان تاریخ 97.07.23 می باشد
آخرین روز تحویل پاکات پایان وقت اداری 97.08.02 می باشد
زمان بازگشایی پاکات مناقصه تاریخ 97.08.05 و اعلام نتایج تا 3 روز پس از آن می باشد
از شرکتهای واجد شرایط دعوت بعمل می آید جهت دریافت اسناد مناقصه به سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری اهواز به نشانی
اهواز -اتوبان آیت اله بهبهانی ، جنب ترمینال قدیم آبادان ، میدان شهدای جاویدالاثر  و یا به سامانه مدیریت قراردادها به نشانی  peymankar.ahvaz.ir مراجعه نمایند شماره تماس 35597401-061
-در شرایط یکسان اولویت با پیمانکاران بومی خواهد بود
  - هزینه انتشار اگهی به عهده برنده  مناقصه می باشد
مهلت دریافت و پذیرش پیشنهاد : از تاریخ 97.07.23 به مدت هشت روز (پایان وقت اداری مورخ 97.08.02) می باشد
محل تحویل پاکات دبیرخانه محرمانه سازمان مستقر در ادرس فوق الذکر می باشد
سازمان در رد کلیه یا قبول هر یک از پیشنهادات مختار می باشد
برای خرید اسناد مناقصه شرکت کنندگان می بایست مبلغ  500.000 ریال  که بحساب شماره 10/6268081/1 نزد باننک رسالت واریز و فیش پرداختی را تحویل نمایند (از ط ریق دستگاه کارتخوان در محل سازمان قابل انجام است)
محل اعتبار این مناقصه از بودجه جاری منابع داخلی سازمان بوده و فقط ضمات نامه های معتبر بانکی با عنوان شرکت در مناقصه مورد قبول می باشد
مبلغ ضمانت نامه شرکت در مناقصه پنج درصد مبلغ اولیه می باشدکه می بایست به یکی از سه طریق ذیل ارایه شود
الف - فیش واریزی مبلغ فوق به حساب جاری 108/6268081/3 سازمان بهشت آباد نزد بانک ملت شعبه مرکزی
ب- بصورت ضمانت نامه بانکی به نام سازمان بهشت آباد و به مدت سه ماه ازتاریخ شروع ضمانت نامه 97.00.00 لغایت 97.00.000 با قابلیت یک دوره تمدید سه ماهه
ج- به صورت چک تضمین شده بانکی به نام سازمان بهشت آباد
برندگان اول و دوم مناقصه هرگاه حاضر به انعقاد قرادراد نشوند سپرده انان به ترتیب ضبط خواهد شد
کلیه شرکتهای خدماتی پروژه مذکور به هنگام دریافت اسناد مناقصه ملزم به ارائه تایید صلاحیت معتبر از اداره کل کار و امور اجتماعی ( در سال جاری ) می باشند
شهرداری مختار است نسبت به ابطال پیشنهاد قیمت شرکتهای که دارای دو پروژه فعال پروژه ای که تحویل موقت نشده است در سطح شهردرای باشند اقدام نمایند
تاریخ برگزاری کمیسیون مناقصه در ساعت 12 روز شنبه مورخ 97.08.05 می باشد حضور پیشنهاددهندگان در جلسه مجاز میباشد
نتیجه کمیسیون برای ماده 18 آیین نامه کلانشهر ها به برنده اعلام خواهد شد
به استناد بند 5 ماده 11 آیین نامه مالی میزان تضمین انجام تعهدات 10% مبلغ پیشنهاد می باشد
براساس ماده 10 آیین نامه مالی شرکت در مناقصه ارایه پیشنهاد به منزله قبول و تکالیف شهرداری می باشند
سایر اطلاعات و جزئیات در اسناد مناقصه مندرج شده است
روابط عمومی و امور بین المللی شهرداری اهواز
خلاصه :
آگهی مناقصه عمومی, مناقصه انجام امور تغسیل ، تکفین ، حفاری و آماده سازی قبور ... (نوبت سوم)
آدرس :
خوزستان, اهواز
منبع :
محلی خوزستان 97.07.11