- 1319973
- 39
- 1397/07/11
- مناقصه
[ نسخه چاپی ]
مناقصه خرید و تحویل غذای پرسنل شهرداری مرکز
شماره آگهی :
-
نوع آگهی :
تاریخ آگهی :
1397/07/11 - 2018-10-03 09:14:21
تاریخ شروع :
1397/07/11
نوع پایان آگهی :
1397/07/23
تهیه و ارسال اسناد :
شرکت پارس نماد داده ها- تلفن 2 الی 88349671-021
مناقصه گزار :
شهرداری کرج
شرح آگهی :
آگهی مناقصه عمومی ؟
شهرداری کرج در نظر دارد خرید و تحویل غذای مرکز را به شرح جدول ذیل را از طریق مناقصه عمومی به واجدین شرایط واگذار نماید.
1- شرکت کنندگان در مناقصه می بایستی الف دارای تجربه و توان لازم جهت ارائه خدمات در انجام کار باشند و رستوران و یا مطبخ می بایست مورد تایید اداره بهداشت باشد .
2- سپرده شرکت در مناقصه به یکی از روشهای ذیل ارائه گردد: ضمانتنامه بانکی معادل مبلغ فوق که به مدت 90 روز اعتبار داشته و قابل تمدید باشد یا واریز فیش نقدی به مبلغ فوق به حساب شماره 700786948623 بانک شهر
3- برندگان نفر اول و دوم مناقصه هرگاه حاضر به انعقاد قرارداد نشوند سپرده آنان به ترتیب ضبط خواهد شد.
4- شهرداری کرج در رد یا قبول هر یک از پیشنهادات مختار است.
5- مبلغ 500.000 ریال بابت هزینه خرید اسناد به حساب 700785313795 بانک شهر شهرداری واریز و رسید آنرا ارائه نمایند.
6- متقاضیان می توانند از تاریخ انتشار آگهی جهت خرید اسناد مناقصه به اداره امور قراردادها و پیمانهای شهرداری کرج واقع در میدان توحید، بلوار بلال، شهرداری کرج طبقه هفتم مراجعه نمایند
7- در هر صورت مدارک مندرج در اسناد مناقصه ملک فروش اسناد و متعاقبا عقد قرارداد خواهد بود
8- توضیح اینکه به غیر از سپرده شرکت در مناقصه کلیه اسناد و مدارک مربوط به پیمانکاران شرکت در مناقصه در نزد شهرداری باقی می ماند.
9- لازم به ذکر است هنگام خرید اسناد ارائه مجوز لازم از اتحادیه پزندگان یا گواهینامه صلاحیت شرکتهای خدماتی از اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز کپی کارت ملی و شناسنامه صاحبان امضا کد اقتصادی الزامی می باشد .
10- شرکت کنندگان در مناقصه می بایست کلیه فرمهای و اطلاعات مورد درخواست شهرداری را تکمیل و به همراه سایر اسناد مناقصه در پاکت مربوطه قراردهند.
11- سایر اطلاعات و جزئیات در اسناد مناقصه مندرج است .
12- پیشنهادات می بایست در پاکتهای مجرا الف - ب - ج لاک و ممهور به مهر شرکت شده و پس از الصاق هولوگرام بر روی پاکت ب و ج تا پایان وقت اداری روز دوشنبه مورخ 97.7.23 به آدرس کرج، میدان توحید، بلوار بلال، دبیرخانه شهرداری کرج، تحویل داده شود.
13- پیشنهادات رسیده در مورخ 97.7.24 در کمیسیون عالی معاملات شهرداری کرج (دفتر شهردار) راس ساعت 13.30 مطرح و پس از بررسی و کنترل برنده مناقصه اعلام خواهد شد.
در ضمن هزینه چاپ آگهی به عهده برنده مناقصه می باشد
جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های 35892418 و 35892443-026 و 09123611743 اداره خدمات تماس یا به سایت www.karaj.ir مراجعه نمایید.
اداره امور قراردادها و پیمانها - شهرداری کرج
شهرداری کرج در نظر دارد خرید و تحویل غذای مرکز را به شرح جدول ذیل را از طریق مناقصه عمومی به واجدین شرایط واگذار نماید.
ردیف |
شرح عملیات |
مبلغ برآورد به ریال |
مبلغ سپرده به ریال |
تعداد غذا بطور میانگین روزانه |
مدت قرارداد |
1 | خرید و تحویل غذای پرسنل شهرداری مرکز |
6.100.000.000 | 305.000.000 | 375 پرس |
حدود 7 ماه |
2- سپرده شرکت در مناقصه به یکی از روشهای ذیل ارائه گردد: ضمانتنامه بانکی معادل مبلغ فوق که به مدت 90 روز اعتبار داشته و قابل تمدید باشد یا واریز فیش نقدی به مبلغ فوق به حساب شماره 700786948623 بانک شهر
3- برندگان نفر اول و دوم مناقصه هرگاه حاضر به انعقاد قرارداد نشوند سپرده آنان به ترتیب ضبط خواهد شد.
4- شهرداری کرج در رد یا قبول هر یک از پیشنهادات مختار است.
5- مبلغ 500.000 ریال بابت هزینه خرید اسناد به حساب 700785313795 بانک شهر شهرداری واریز و رسید آنرا ارائه نمایند.
6- متقاضیان می توانند از تاریخ انتشار آگهی جهت خرید اسناد مناقصه به اداره امور قراردادها و پیمانهای شهرداری کرج واقع در میدان توحید، بلوار بلال، شهرداری کرج طبقه هفتم مراجعه نمایند
7- در هر صورت مدارک مندرج در اسناد مناقصه ملک فروش اسناد و متعاقبا عقد قرارداد خواهد بود
8- توضیح اینکه به غیر از سپرده شرکت در مناقصه کلیه اسناد و مدارک مربوط به پیمانکاران شرکت در مناقصه در نزد شهرداری باقی می ماند.
9- لازم به ذکر است هنگام خرید اسناد ارائه مجوز لازم از اتحادیه پزندگان یا گواهینامه صلاحیت شرکتهای خدماتی از اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز کپی کارت ملی و شناسنامه صاحبان امضا کد اقتصادی الزامی می باشد .
10- شرکت کنندگان در مناقصه می بایست کلیه فرمهای و اطلاعات مورد درخواست شهرداری را تکمیل و به همراه سایر اسناد مناقصه در پاکت مربوطه قراردهند.
11- سایر اطلاعات و جزئیات در اسناد مناقصه مندرج است .
12- پیشنهادات می بایست در پاکتهای مجرا الف - ب - ج لاک و ممهور به مهر شرکت شده و پس از الصاق هولوگرام بر روی پاکت ب و ج تا پایان وقت اداری روز دوشنبه مورخ 97.7.23 به آدرس کرج، میدان توحید، بلوار بلال، دبیرخانه شهرداری کرج، تحویل داده شود.
13- پیشنهادات رسیده در مورخ 97.7.24 در کمیسیون عالی معاملات شهرداری کرج (دفتر شهردار) راس ساعت 13.30 مطرح و پس از بررسی و کنترل برنده مناقصه اعلام خواهد شد.
در ضمن هزینه چاپ آگهی به عهده برنده مناقصه می باشد
جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های 35892418 و 35892443-026 و 09123611743 اداره خدمات تماس یا به سایت www.karaj.ir مراجعه نمایید.
اداره امور قراردادها و پیمانها - شهرداری کرج
خلاصه :
مناقصه عمومی, مناقصه خرید و تحویل غذای پرسنل شهرداری مرکز
آدرس :
البرز, -
منبع :
اخبار صنعت 97.7.11