مناقصه خرید و تحویل غذای پرسنل شهرداری مرکز
[ نسخه چاپی ]

مناقصه خرید و تحویل غذای پرسنل شهرداری مرکز

شماره آگهی :
-
نوع آگهی :
تاریخ آگهی :
1397/07/11 - 2018-10-03 09:14:21
تاریخ شروع :
1397/07/11
نوع پایان آگهی :
1397/07/23
تهیه و ارسال اسناد :
شرکت پارس نماد داده ها- تلفن 2 الی 88349671-021
مناقصه گزار :
شهرداری کرج
شرح آگهی :
آگهی مناقصه عمومی  ؟
شهرداری کرج در نظر دارد خرید و تحویل غذای مرکز را به شرح جدول ذیل را از طریق مناقصه عمومی به واجدین شرایط واگذار نماید.

ردیف
شرح عملیات
مبلغ برآورد به ریال
مبلغ سپرده به ریال
تعداد غذا بطور میانگین روزانه
مدت قرارداد
1 خرید و تحویل غذای پرسنل شهرداری مرکز
6.100.000.000 305.000.000 375 پرس
حدود 7 ماه
1- شرکت کنندگان در مناقصه می بایستی الف دارای تجربه و توان لازم جهت ارائه خدمات در انجام کار باشند و رستوران و یا مطبخ می بایست مورد تایید اداره بهداشت باشد .
2- سپرده شرکت در مناقصه به یکی از روشهای ذیل ارائه گردد: ضمانتنامه بانکی معادل مبلغ فوق که به مدت 90 روز اعتبار داشته و قابل تمدید باشد یا واریز فیش نقدی به مبلغ فوق به حساب شماره 700786948623 بانک شهر 
3- برندگان نفر اول و دوم مناقصه هرگاه حاضر به انعقاد قرارداد نشوند سپرده آنان به ترتیب ضبط خواهد شد.
4- شهرداری کرج در رد یا قبول هر یک از پیشنهادات مختار است.
5- مبلغ 500.000 ریال بابت هزینه خرید اسناد به حساب 700785313795 بانک شهر شهرداری واریز و رسید آنرا ارائه نمایند.
6- متقاضیان می توانند از تاریخ انتشار آگهی جهت خرید اسناد مناقصه به اداره امور قراردادها و پیمانهای شهرداری کرج واقع در میدان توحید، بلوار بلال، شهرداری کرج طبقه هفتم مراجعه نمایند
7- در هر صورت مدارک مندرج در اسناد مناقصه ملک فروش اسناد و متعاقبا عقد قرارداد خواهد بود
8- توضیح اینکه به غیر از سپرده شرکت در مناقصه کلیه اسناد و مدارک مربوط به پیمانکاران شرکت در مناقصه در نزد شهرداری باقی می ماند.
9- لازم به ذکر است هنگام خرید اسناد ارائه مجوز لازم از اتحادیه پزندگان یا گواهینامه صلاحیت شرکتهای خدماتی از اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز کپی کارت ملی و شناسنامه صاحبان امضا کد اقتصادی الزامی می باشد .
10- شرکت کنندگان در مناقصه می بایست کلیه فرمهای و اطلاعات مورد درخواست شهرداری را تکمیل و به همراه سایر اسناد مناقصه در پاکت مربوطه قراردهند.
11- سایر اطلاعات و جزئیات در اسناد مناقصه مندرج است .
12- پیشنهادات می بایست در پاکتهای مجرا الف - ب - ج لاک و ممهور به مهر شرکت شده و پس از الصاق هولوگرام بر روی پاکت ب و ج تا پایان وقت اداری روز دوشنبه مورخ 97.7.23 به آدرس کرج، میدان توحید، بلوار بلال، دبیرخانه شهرداری کرج، تحویل داده شود.
13- پیشنهادات رسیده در مورخ 97.7.24 در کمیسیون عالی معاملات شهرداری کرج (دفتر شهردار) راس ساعت 13.30 مطرح و پس از بررسی و کنترل برنده مناقصه اعلام خواهد شد.
در ضمن هزینه چاپ آگهی به عهده برنده مناقصه می باشد
جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های 35892418 و 35892443-026 و 09123611743 اداره خدمات تماس  یا به سایت www.karaj.ir مراجعه نمایید.
اداره امور قراردادها و پیمانها - شهرداری کرج

خلاصه :
مناقصه عمومی, مناقصه خرید و تحویل غذای پرسنل شهرداری مرکز
آدرس :
البرز, -
منبع :
اخبار صنعت 97.7.11