- 1319402
- 33
- 1397/07/10
- مناقصه
[ نسخه چاپی ]
فراخوان مرمت و بهسازی جاده و محل چاه 310
شماره آگهی :
نوبت اول م م/97/0197
نوع آگهی :
تاریخ آگهی :
1397/07/10 - 2018-10-02 15:11:56
تاریخ شروع :
1397/07/10
نوع پایان آگهی :
1397/08/02
تهیه و ارسال اسناد :
شرکت پارس نماد داده ها- تلفن 2 الی 88349671-021
مناقصه گزار :
شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب
شرح آگهی :
فراخوان مناقصه عمومی یک مرحله ای ؟
شماره م م/97/0197
مربوط به مرمت و بهسازی جاده و محل چاه 310 مسجدسلیمان
الف - شرح مختصر خدمات:
انجام عملیات تخریب، عملیات خاکی ، عملیات بنایی با سنگ اندود و ہندکشی قالب بندی و چوب بسته کارهای فولادی، بتن ریزی زیر اساس، اساس و بالاست. نصب علائم و تجهیزات ایمنی، مرمت محوطه چاه مرمت گودال آبگل احداث گودال سوخت احداث آبرو و پل بتنی در طول مسیر و جاده دسترسی به آن مد نظر می باشد
ب- محل اجرای خدمات و انجام کار :
محل اجرای خدمات در ۲۰ کیلومتری مسجدسلیمان و مدت انجام آن ۵ ماه می باشد
ج : براورد کارفرما :
برآورد کارفرما جهت انجام خدمات 16.519.750.576 ریال و تعدیل پذیر می باشد
د- شرایط مناقصه گران متقاضی
- مناقصه گران دارای حداقل پایه ۵ گرایش راه و ترابری
- در تعیین برنده مناقصه و در شرایط برابر الویت با شرکت های بومی استانی می باشد
- توانایی ارائه تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار به مبلغ 825.987.529 ریال که بایستی به یکی از دو صورت زیر ارائه گردد :
الف : ارائه رسید وجه صادره از سوی حسابداری کارفرما مبنی بر واریز مبلغ فوق الذکر به شماره حساب ۴۰۰۱۱۱۱۶۰۴۰۲۲۰۶۷ نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران شعبه مرکزی جمهوری اسلامی ایران - اهواز - کد به حساب - بنام شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب
ب: ارائه ضمانتنامه بانکی به میزان مبلغ فوق الذکر طبق فرم نمونه که ابتدا برای مدت ۹۰ روزا معتبر بوده و پس از آن نیز با اعلام کارفرما برای مدت (۹۰ روز) دیگر تمدید باشد. همچنین بدینوسیله تاکید می گردد که قید شماره و عنوان مناقصه روی رسید وجه نقد و ضمانتنامه بانکی ضروری و الزامی است
- توانایی ارائه 5% مبلغ پیمان (در صورت برنده شدن) بعنوان تضمین انجام تعهدات
-داشتن ظرفیت آزاد (تعدادی و ریالی) در رشته مربوطه و نیز معتبر بودن اسم شرکت در پایگاه ساجار به آدرس
http : / / sajar . mporg ..ir
ه محل و مهلت دریافت اسناد
از کلیه متقاضیان واجد شرایط دعوت بعمل می آید ظرف مهلت مقرر در این فراخوان ضمن اعلام آمادگی به صورت کتبی جهت دریافت اسناد با ارائه اصل فیش بانکی و معرفی نامه کتبی معتبر در یکی از روزهای اداری به یکی از آدرس های ذیل الذكر مراجعه نمایند تا ارزیابی های لازم وفق آیین نامه اجرایی بند ج ماده ۱۲ قانون برگزاری مناقصات (ارزیابی ساده به عمل آید.
مهلت دریافت اسناد: از تاریخ 97.7.31 لغایت 97.8.2
٢- محل دریافت اسناد واقع در اهواز، کوی فدائیان اسلام خیابان پارک ۴- روبروی امور مسافرت) مجتمع اداری امور حقوقی و قراردادها اتاق کنترل و توزیع اسناد قراردادها (اتاق شماره ۱ و با تهران میدان آرژانتین ابتدای خیابان بیهقی، پلاک ۲۸، ساختمان مرکزی بازنهم. شرکت ملی نفت ایران طبقه دوم دفتر هماهنگی امور حقوقی و قراردادهای مناطق نفتخیز جنوب و ۳- مبلغ خرید اسناد و شماره حساب واریز مبلغ 1.700.000 ریال به حساب شماره ۴۰۰۱۱۱۱۶۰۴۰۲۲۰۶۷ نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران شعبه مرکزی جمهوری اسلامی ایران - اهواز - کد و ترانه فیش مربوطه به امور حقوقی و قراردادهای شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب
و- محل ، زمان تحویل و گشایش پیشنهادها متقاضیان مکلفند پیشنهادات خود را حداکثر تا ساعت 15:30 روز یکشنبه 97.8.20 دفتر کمیسیون مناقصات در اهواز کوی فدائیان اسلام خیابان نفت ساختمان پنج طبقه بلوک یک طبقه دوم اتاق ج۲۵۱ تسلیم نمایند.
ضمنا پیشنهادات رسیده در ساعت 8:30 روز دوشنبه مورخ 97.8.21 گشایش و قرائت خواهد شد و حضور نماینده مناقصه گران با معرفی نامه و کارت شناسایی معتبر بلامانع است
همزمان ارائه معرفی نامه و کارت ملی برای متقاضیان شرکت و مناقصه و نمایندگان شرکت ها در همه مراحل لازم و ضروری می باشد
تذکر: حسب مورد ارائه یک نسخه از اساسنامه شرکتنامه و آگهی تاسیس و آخرین تغییرات ثبتی الزامی می باشد
WWW.SHANA.IR
WWW.NISOC.IR
WWW.IETS.MPORG.IR
شماره م م/97/0197
مربوط به مرمت و بهسازی جاده و محل چاه 310 مسجدسلیمان
الف - شرح مختصر خدمات:
انجام عملیات تخریب، عملیات خاکی ، عملیات بنایی با سنگ اندود و ہندکشی قالب بندی و چوب بسته کارهای فولادی، بتن ریزی زیر اساس، اساس و بالاست. نصب علائم و تجهیزات ایمنی، مرمت محوطه چاه مرمت گودال آبگل احداث گودال سوخت احداث آبرو و پل بتنی در طول مسیر و جاده دسترسی به آن مد نظر می باشد
ب- محل اجرای خدمات و انجام کار :
محل اجرای خدمات در ۲۰ کیلومتری مسجدسلیمان و مدت انجام آن ۵ ماه می باشد
ج : براورد کارفرما :
برآورد کارفرما جهت انجام خدمات 16.519.750.576 ریال و تعدیل پذیر می باشد
د- شرایط مناقصه گران متقاضی
- مناقصه گران دارای حداقل پایه ۵ گرایش راه و ترابری
- در تعیین برنده مناقصه و در شرایط برابر الویت با شرکت های بومی استانی می باشد
- توانایی ارائه تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار به مبلغ 825.987.529 ریال که بایستی به یکی از دو صورت زیر ارائه گردد :
الف : ارائه رسید وجه صادره از سوی حسابداری کارفرما مبنی بر واریز مبلغ فوق الذکر به شماره حساب ۴۰۰۱۱۱۱۶۰۴۰۲۲۰۶۷ نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران شعبه مرکزی جمهوری اسلامی ایران - اهواز - کد به حساب - بنام شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب
ب: ارائه ضمانتنامه بانکی به میزان مبلغ فوق الذکر طبق فرم نمونه که ابتدا برای مدت ۹۰ روزا معتبر بوده و پس از آن نیز با اعلام کارفرما برای مدت (۹۰ روز) دیگر تمدید باشد. همچنین بدینوسیله تاکید می گردد که قید شماره و عنوان مناقصه روی رسید وجه نقد و ضمانتنامه بانکی ضروری و الزامی است
- توانایی ارائه 5% مبلغ پیمان (در صورت برنده شدن) بعنوان تضمین انجام تعهدات
-داشتن ظرفیت آزاد (تعدادی و ریالی) در رشته مربوطه و نیز معتبر بودن اسم شرکت در پایگاه ساجار به آدرس
http : / / sajar . mporg ..ir
ه محل و مهلت دریافت اسناد
از کلیه متقاضیان واجد شرایط دعوت بعمل می آید ظرف مهلت مقرر در این فراخوان ضمن اعلام آمادگی به صورت کتبی جهت دریافت اسناد با ارائه اصل فیش بانکی و معرفی نامه کتبی معتبر در یکی از روزهای اداری به یکی از آدرس های ذیل الذكر مراجعه نمایند تا ارزیابی های لازم وفق آیین نامه اجرایی بند ج ماده ۱۲ قانون برگزاری مناقصات (ارزیابی ساده به عمل آید.
مهلت دریافت اسناد: از تاریخ 97.7.31 لغایت 97.8.2
٢- محل دریافت اسناد واقع در اهواز، کوی فدائیان اسلام خیابان پارک ۴- روبروی امور مسافرت) مجتمع اداری امور حقوقی و قراردادها اتاق کنترل و توزیع اسناد قراردادها (اتاق شماره ۱ و با تهران میدان آرژانتین ابتدای خیابان بیهقی، پلاک ۲۸، ساختمان مرکزی بازنهم. شرکت ملی نفت ایران طبقه دوم دفتر هماهنگی امور حقوقی و قراردادهای مناطق نفتخیز جنوب و ۳- مبلغ خرید اسناد و شماره حساب واریز مبلغ 1.700.000 ریال به حساب شماره ۴۰۰۱۱۱۱۶۰۴۰۲۲۰۶۷ نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران شعبه مرکزی جمهوری اسلامی ایران - اهواز - کد و ترانه فیش مربوطه به امور حقوقی و قراردادهای شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب
و- محل ، زمان تحویل و گشایش پیشنهادها متقاضیان مکلفند پیشنهادات خود را حداکثر تا ساعت 15:30 روز یکشنبه 97.8.20 دفتر کمیسیون مناقصات در اهواز کوی فدائیان اسلام خیابان نفت ساختمان پنج طبقه بلوک یک طبقه دوم اتاق ج۲۵۱ تسلیم نمایند.
ضمنا پیشنهادات رسیده در ساعت 8:30 روز دوشنبه مورخ 97.8.21 گشایش و قرائت خواهد شد و حضور نماینده مناقصه گران با معرفی نامه و کارت شناسایی معتبر بلامانع است
همزمان ارائه معرفی نامه و کارت ملی برای متقاضیان شرکت و مناقصه و نمایندگان شرکت ها در همه مراحل لازم و ضروری می باشد
تذکر: حسب مورد ارائه یک نسخه از اساسنامه شرکتنامه و آگهی تاسیس و آخرین تغییرات ثبتی الزامی می باشد
WWW.SHANA.IR
WWW.NISOC.IR
WWW.IETS.MPORG.IR
خلاصه :
فراخوان مناقصه عمومی یک مرحله ای, مناقصه مرمت و بهسازی جاده و محل چاه 310
آدرس :
خوزستان, -
منبع :
محلی خوزستان 97.7.10