- 1318768
- 38
- 1397/07/10
- مناقصه
[ نسخه چاپی ]
مناقصه تعمیرات اساسی منجر به PM ساختمان
شماره آگهی :
-
نوع آگهی :
تاریخ آگهی :
1397/07/10 - 2018-10-02 11:57:37
تاریخ شروع :
1397/07/10
نوع پایان آگهی :
1397/07/30
تهیه و ارسال اسناد :
شرکت پارس نماد داده ها- تلفن 2 الی 88349671-021
مناقصه گزار :
اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان
شرح آگهی :
آگهی مناقصه عمومی یک مرحله ای با ارزیابی کیفی ؟
شماره 19433/پ 34
سازمان بنادر و دریانوردی /اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان- منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره)
1- موضوع مناقصه : تعمیرات اساسی منجر به PM ساختمان خوابگاه کارگران فصلی ـ ساختمان تک پنجره ـ دال های محوطه پسکرانه، اسکه شماره 4 و زمین فوتبال .... سقف انبار ملزومات - ساختمان و محوطه نیروگاه برق اضطراری و ساختمان عملیات قدیمی بندر
2- شرایط الزامی مناقصه گران : ارائه مدارک مثبته داشتن پایه 5 رشته ابنیه از سازمان برنامه و بودجه دارای اعتبار در زمان ارزیابی کیفی و بازگشایی پاکات قیمت
2. مدارک مستند داشتن تجهیزات و توان فنی و مالی
3. احراز نمره ارزیابی کیفی به میزان 60 امتیاز
4. ارائه مدارک ظرفیت خالی تعدادی و ریالی آماده به کار در زمان ارزیابی کیفی و بازگشایی پاکات (ملاک سایت سازمان برنامه و بودجه می باشد )
5. ارایه صورتحسابهای مالی حسابرسی شده آخرین سال مالی
3- محل ، مهلت و نحوه دریافت اسناد: از تاریخ 97.7.10 لغایت 97.7.16 با مراجعه به مهندسین مشاور پارس پرنون به نشانی تهران میدان ونک خیابان ملاصدرا خیابان شیخ بهایی شمالی خیابان امدادغربی پلاک 32 واحد یک تلفکس 88603715-021 و یا دفتر نظارت مقیم واقع در طبقه اول ساختمان توحید جنب اداره تعمیر و نگهداری ساختمان در مجتمع بندری امام خمینی ره و تلفن های 52282817-061 و 52282327-061 فاکس 52282673-061 و پرداخت وجه نقد 3.000.000 سه میلیون ریال به دفتر مهندسین مشاور اسناد مناقصه دریافت نمایند.
وجه مذکور قابل استرداد نمی باشد ضمنا دریافت اسناد از سایت IETS.MPORG.IR یه صورت رایگان نیز امکانپذیر است
4- محل و مهلت تسلیم پاکات ارزیابی کیفی و پیشنهادها مناقصه گران باید پاکات را در دو پاکت مجزا یکی اسناد ارزیابی کیفی و دیگری شامل پاکات الف ب و ج تا ساعت 16/30 روز 2شنبه مورخ 97.7.30 به آدرس دبیرخانه مرکزی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی ساختمان مرکزی طبقه همکف به صورت حضوری تسلیم نموده (تسلیم با پست قابل قبول نمی باشد) و رسید دریافت نمایند
5- محل و زمان بازگشایی پاکت پیشنهادها: پیشنهادهای فنی و مالی مناقصه گران راس ساعت 10 روز شنبه مورخ 97.8.12 در محل ساختمان مرکزی طبقه چهارم دفتر جلسات به آدرس خوزستان منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی بازگشایی خواهد شد مدت اعتبار پیشنهادها حداقل 90 روزه و قابل تمدید برای یک دوره 90 روزه باشد
6- سپرده شرکت در مناقصه: شرکت کنندگان در مناقصه باید مبلغ به عدد 1.782.301.418 و به حروف یک میلیارد و هفتصد و هشتاد و دو میلیون و سیصد و یک هزار و چهارصد و هجده ریال به عنوان سپرده شرکت در مناقصه به صورت ضمانتنامه بانکی بدون قید و شرط و قابل تمدید به دفعات (مطابق فرم ضمانتنامه ضمیمه شماره 1) که توسط یکی از بانکهای مجاز ایرانی صادر شده باشد با اعتبار 90 روز از تاریخ تحویل اسناد و ارائه پیشنهاد تهیه و تسلیم نماید شرکت کنندگان می توانند به جای تهیه ضمانتنامه بانکی مبلغ فوق را به حساب سپرده اداره کل بنادر و دریانوردی بندر امام خمینی به شماره 2196452203002 نزد بانک صادرات شعبه تاسیسات بندری امام خمینی کد بانک 3881 واریز و فیش آنرا ضمیمه پیشنهاد خود نمایند. ضمنا یک نسخه از فیش بانکی و یا کپی آن را به امور مالی ارائه دهند
7- آدرس دستگاه مناقصه گزار اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان - منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی ره کد پستی 6357138420 صندوق پستی 159 تلفن 2150-3-4000-0615228-06152282327-06152252396 پست الکترونیک info@bik.ir
8- برآورد اولیه 35.646.028.351 ریال سی و پنج میلیارد و ششصد و چهل و شش میلیون و بیست و هشت هزار و سیصد و پنجاه و یک ریال می باشد
9- مدت انجام کار 18 ماه شمسی
10-هزینه انتشار آگهی به عهده برنده مناقصه می باشد
11- جلسه پرسش و پاسخ و سایت ویزیت روز سه شنبه مورخ 97.7.17 ساعت 10 صبح و در محل اداره کل بنادر استان خوزستان بندر امام ساختمان توحید می باشد
12- هزینه این پروژه از محل اعتبارات اندوخته (سرمایه ای) سازمان بنادر و دریانوردی تامین گردیده و مشمول نحوه کسر حق بیمه طرحهای عمرانی تامین اعتبار شده از طریق سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور نمی گردد بنابراین کل حق بیمه مورد درخواست سازمان تامین اجتماعی به عهده و هزینه پیمانکار است و وظیفه مورد عمل در خصوص نحوه کسر وواریز و تسویه حساب حق بیمه مطابق با ماده 38 تامین اجتماعی خواهد بود
13- ارائه اسناد و شرکت به صورت مشارکتی و کنسرسیوم در این مناقصه پذیرفته شده نمی باشد
14- اسناد ارزیابی کیفی ؛ فنی ، اساسنامه ، آگهی آخرین تغییرات ، فرم منع مداخلات دولتی ، فرم ظرفیت خالی تعدادی و ریالی آماده بکار ، صورتهای مالی رسیدگی شده و شرایط عمومی پیمان اقرارنامه و فرمهای خوداظهاری میبایست مهر و امضا اصل باشند
15- برنده مناقصه ملزم به ارایه اصل مستندات ارسالی که جهت شرکت در مناقصه ارایه نموده می باشد
روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره)
شماره 19433/پ 34
سازمان بنادر و دریانوردی /اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان- منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره)
1- موضوع مناقصه : تعمیرات اساسی منجر به PM ساختمان خوابگاه کارگران فصلی ـ ساختمان تک پنجره ـ دال های محوطه پسکرانه، اسکه شماره 4 و زمین فوتبال .... سقف انبار ملزومات - ساختمان و محوطه نیروگاه برق اضطراری و ساختمان عملیات قدیمی بندر
2- شرایط الزامی مناقصه گران : ارائه مدارک مثبته داشتن پایه 5 رشته ابنیه از سازمان برنامه و بودجه دارای اعتبار در زمان ارزیابی کیفی و بازگشایی پاکات قیمت
2. مدارک مستند داشتن تجهیزات و توان فنی و مالی
3. احراز نمره ارزیابی کیفی به میزان 60 امتیاز
4. ارائه مدارک ظرفیت خالی تعدادی و ریالی آماده به کار در زمان ارزیابی کیفی و بازگشایی پاکات (ملاک سایت سازمان برنامه و بودجه می باشد )
5. ارایه صورتحسابهای مالی حسابرسی شده آخرین سال مالی
3- محل ، مهلت و نحوه دریافت اسناد: از تاریخ 97.7.10 لغایت 97.7.16 با مراجعه به مهندسین مشاور پارس پرنون به نشانی تهران میدان ونک خیابان ملاصدرا خیابان شیخ بهایی شمالی خیابان امدادغربی پلاک 32 واحد یک تلفکس 88603715-021 و یا دفتر نظارت مقیم واقع در طبقه اول ساختمان توحید جنب اداره تعمیر و نگهداری ساختمان در مجتمع بندری امام خمینی ره و تلفن های 52282817-061 و 52282327-061 فاکس 52282673-061 و پرداخت وجه نقد 3.000.000 سه میلیون ریال به دفتر مهندسین مشاور اسناد مناقصه دریافت نمایند.
وجه مذکور قابل استرداد نمی باشد ضمنا دریافت اسناد از سایت IETS.MPORG.IR یه صورت رایگان نیز امکانپذیر است
4- محل و مهلت تسلیم پاکات ارزیابی کیفی و پیشنهادها مناقصه گران باید پاکات را در دو پاکت مجزا یکی اسناد ارزیابی کیفی و دیگری شامل پاکات الف ب و ج تا ساعت 16/30 روز 2شنبه مورخ 97.7.30 به آدرس دبیرخانه مرکزی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی ساختمان مرکزی طبقه همکف به صورت حضوری تسلیم نموده (تسلیم با پست قابل قبول نمی باشد) و رسید دریافت نمایند
5- محل و زمان بازگشایی پاکت پیشنهادها: پیشنهادهای فنی و مالی مناقصه گران راس ساعت 10 روز شنبه مورخ 97.8.12 در محل ساختمان مرکزی طبقه چهارم دفتر جلسات به آدرس خوزستان منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی بازگشایی خواهد شد مدت اعتبار پیشنهادها حداقل 90 روزه و قابل تمدید برای یک دوره 90 روزه باشد
6- سپرده شرکت در مناقصه: شرکت کنندگان در مناقصه باید مبلغ به عدد 1.782.301.418 و به حروف یک میلیارد و هفتصد و هشتاد و دو میلیون و سیصد و یک هزار و چهارصد و هجده ریال به عنوان سپرده شرکت در مناقصه به صورت ضمانتنامه بانکی بدون قید و شرط و قابل تمدید به دفعات (مطابق فرم ضمانتنامه ضمیمه شماره 1) که توسط یکی از بانکهای مجاز ایرانی صادر شده باشد با اعتبار 90 روز از تاریخ تحویل اسناد و ارائه پیشنهاد تهیه و تسلیم نماید شرکت کنندگان می توانند به جای تهیه ضمانتنامه بانکی مبلغ فوق را به حساب سپرده اداره کل بنادر و دریانوردی بندر امام خمینی به شماره 2196452203002 نزد بانک صادرات شعبه تاسیسات بندری امام خمینی کد بانک 3881 واریز و فیش آنرا ضمیمه پیشنهاد خود نمایند. ضمنا یک نسخه از فیش بانکی و یا کپی آن را به امور مالی ارائه دهند
7- آدرس دستگاه مناقصه گزار اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان - منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی ره کد پستی 6357138420 صندوق پستی 159 تلفن 2150-3-4000-0615228-06152282327-06152252396 پست الکترونیک info@bik.ir
8- برآورد اولیه 35.646.028.351 ریال سی و پنج میلیارد و ششصد و چهل و شش میلیون و بیست و هشت هزار و سیصد و پنجاه و یک ریال می باشد
9- مدت انجام کار 18 ماه شمسی
10-هزینه انتشار آگهی به عهده برنده مناقصه می باشد
11- جلسه پرسش و پاسخ و سایت ویزیت روز سه شنبه مورخ 97.7.17 ساعت 10 صبح و در محل اداره کل بنادر استان خوزستان بندر امام ساختمان توحید می باشد
12- هزینه این پروژه از محل اعتبارات اندوخته (سرمایه ای) سازمان بنادر و دریانوردی تامین گردیده و مشمول نحوه کسر حق بیمه طرحهای عمرانی تامین اعتبار شده از طریق سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور نمی گردد بنابراین کل حق بیمه مورد درخواست سازمان تامین اجتماعی به عهده و هزینه پیمانکار است و وظیفه مورد عمل در خصوص نحوه کسر وواریز و تسویه حساب حق بیمه مطابق با ماده 38 تامین اجتماعی خواهد بود
13- ارائه اسناد و شرکت به صورت مشارکتی و کنسرسیوم در این مناقصه پذیرفته شده نمی باشد
14- اسناد ارزیابی کیفی ؛ فنی ، اساسنامه ، آگهی آخرین تغییرات ، فرم منع مداخلات دولتی ، فرم ظرفیت خالی تعدادی و ریالی آماده بکار ، صورتهای مالی رسیدگی شده و شرایط عمومی پیمان اقرارنامه و فرمهای خوداظهاری میبایست مهر و امضا اصل باشند
15- برنده مناقصه ملزم به ارایه اصل مستندات ارسالی که جهت شرکت در مناقصه ارایه نموده می باشد
روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره)
خلاصه :
مناقصه ، مناقصه تعمیرات اساسی منجر به PM ساختمان
آدرس :
خوزستان, -
منبع :
جهان صنعت97.7.10