مناقصه پروزه تعمیر و مرمت ساختمانهای مسکونی و ...- نوبت دوم
[ نسخه چاپی ]

مناقصه پروزه تعمیر و مرمت ساختمانهای مسکونی و ...- نوبت دوم

شماره آگهی :
نوبت دوم 97/499
نوع آگهی :
تاریخ آگهی :
1397/07/10 - 2018-10-02 10:33:02
تاریخ شروع :
1397/07/10
نوع پایان آگهی :
1397/07/17
تهیه و ارسال اسناد :
شرکت پارس نماد داده ها- تلفن 2 الی 88349671-021
مناقصه گزار :
شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب
شرح آگهی :
آگهی مناقصه عمومی یک مرحله ای با ارزیابی ساده ؟
نوبت دوم
1- شماره و موضوع مناقصه : پروژه تعمیر و مرت ساختمانهای مسکونی و اداری چشمه خوش و مهمانسرای دهلران با شماره 97/499
2- نام و نشانی مناقصه گزار ، شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب به آدرس کرمانشاه - میدان نفت - بلوار زن - پلاک 42 کد پستی 6714677745 - دبیرخانه کمیسیون مناقصات
1- نوع و کیفیت و کمیت خدمات : پروژه تعمیر و مرمت ساختمانهای مسکونی و اداری چشمه خوش و مهمانسرای دهلران شامل (برچیدن سرامیک ، جدول ، سرویسهای بهداشتی ، آسفالت ، پنجره ، شیرآلات و لوازم برقی - خاکبرداری ، پی کنی و کوبیدن بستر خاک ، سنگ چینی و بنایی با سنگ لاشه و ملات ماسه سیمان ، شن ریزی و قالب بندی و میلگرد گذاری و بتن ریزی - تهیه و اجرای سقف تیرچه و آجرکاری و تهیه و نصب جداول بتنی پیش ساخته و بلوک سیمانی ، تهیه و نصب ورق فولادی گالوانیزه ، دستک فلزی درب و پنجره آلومینیومی - اندودکاری گچ و خاک و گچ و سیمان ، تهیه و نصب دربهای چوبی ، کاشی و سرامیک ، موزاییک ، سنگ ، کفپوش و دیوارپوش ، رنگ آمیزی و همچنین ادوات و تجهیزات برقی و مکانیکی مربوطه 
2- محل و مدت اجرای خدمات : محل انجام خدمات منطقه عملیاتی چشمه خوش و دهلران به مدت 9 ماه شمسی 
3-  نوع و مبلغ تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار ضمانتنامه معتبر بانکی یا واریز وجه نقد به مبلغ 1.190.300.000 ریال
4- آخرین مهلت ارسال نامه اعلام آمادگی تا یک هفته پس از چاپ آگهی نوبت دوم
5- مبلغ برآورد اولیه و تقریبی مناقصه و محل تامین اعتبار 23.806.000.000 ریال منابع داخلی
6- پیش پرداخت : به میزان پانزده درصد نرخ پیشنهادی پیمانکاری برنده در مقابل ارائه ضمانتنامه بانکی معتبر
7- شرایط متقاضی الف)  داشتن حداقل پایه 5 ابنیه از سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور یا معاونت امور عمرانی استانداریها ب) داشتن تجریه و حسن سابقه مرتبط با موضوع مناقصه ج- ارائه اساسنامه و آگهی تاسیس و آگهی  آخرین تغییرات هیئت مدیره د- ارائه گواهی  صلاحیت ایمنی پیمانکاران /نامه تایید صلاحیت ایمنی مموقت
10-  نحوه شرکت در مناقصه ، الف ) اشخاص حقوقی واجد شرایط باید بلافاصله پس از چاپ آگهی نوبت اول و حداکثر هفت روز پس از چاپ آگهی نوبت دوم جهت اخذ اسناد مناقصه به سامانه الکترونیکی مناقصات به آدرس اینترنتی WWW.WOGPC.IR مراجعه و ثبت نام نمایند ب) پس از دریافت کد کاربری و رمز عبور می بایست نسبت به بارگذاری نامه اعلام آمادگی و دریافت فرم استعلام ارزیابی کیفی از تاریخ ذکر شده در ردیف 6 در سامانه اقدام نمایند ج) پس از دریافت فرم استعلام ارزیابی کیفی از سامانه نسبت به چاپ آن اقدام و مطابق راهنمای تکمیل فرم استعلام ارزیابی کیفی (پیوست ) تکمیل و تا پایان وقت مندرج در فرم استعلام تحویل دبیرخانه کمیسیون نمایند د) تاریخ گشایش پاکات مالی متعاقبا در اسناد مناقصه به مناقصه گران واجد شرایط اعلام خواهد شد.  مناقصه گرانی که به هر علت موفق به ثبت نام در سامانه مذکور نگردیده اند می توانند نامه اعلام آمادگی خود را در مهلت مقرر به آدرس الکترونیک West.cikcompany@chmail.ir ارسال نمایند. پس از پایان مهلت ذکر شده در بند 6  فرم استعلام ارزیابی کیفی برای مناقصه گران ارسال خواهد شد. سپس مناقصه گران باید مطابق بندج از ردیف10 اقدام نمایند.
به مدارکی که بعد از مهلت مقرر و یا بصورت ناقص ارسال می گردد ترتیب اثر داده نخواهد شد و هیچگونه حقی را جهت متقاضیان برای شرکت در مناقصه ایجاد نخواهد کرد.
ارائه اصل و تصویر برابر با اصل شده مدارک فوق الذکر توسط برنده مناقصه در یکی از دفاتر ثبت اسناد رسمی جهت انعقاد قرارداد الزامیست. :
- شماره های تماس : تلفکس امور حقوقی و قراردادها 38374180-083  مرکز تلفن 38370072-083 کارشناس امور حقوقی ( داخلی 2213 )کارشناس امور قراردادها (داخلی 2218)/ دبیرخانه کمیسیون مناقصات (داخلی 2522 )
نوبت اول 97.7.7   نوبت دوم 97.7.10
روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب
خلاصه :
مناقصه, مناقصه پروزه تعمیر و مرمت ساختمانهای مسکونی و ...- نوبت دوم
آدرس :
ایلام, ایلام, دهلران
منبع :
جهان اقتصاد 97.7.10