- 1318345
- 35
- 1397/07/10
- مناقصه
[ نسخه چاپی ]
استعلام انجام خدمات مشاوره ای مطالعات مرحله اول ... تجدید
شماره آگهی :
نوبت اول
نوع آگهی :
تاریخ آگهی :
1397/07/10 - 2018-10-02 09:43:20
تاریخ شروع :
1397/07/10
نوع پایان آگهی :
1397/07/21
تهیه و ارسال اسناد :
شرکت پارس نماد داده ها- تلفن 2 الی 88349671-021
مناقصه گزار :
اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان
شرح آگهی :
آگهی تجدید استعلام ارزیابی کیفی انتخاب مشاور نوبت اول ؟
اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان
موضوع: انجام خدمات مشاوره ای مطالعات مرحله اول و دوم ساماندهی سردرب شرقی بندر شهید بهشتی چابهار
محل، مهلت و نحوه دریافت اسناد: از تاریخ درج دومین آگهی در روز پنجشنبه مورخه 97.7.12 تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخه 97.07.21 متقاضیان با مراجعه به دبیرخانه اداره بندر شهید بهشتی واقع در چابهار و ارائه معرفینامه و اصل فیش واریزی به مبلغ 700.000 ریال (هفتصد هزار ریال) به حساب سیبا ۲۱۷۶۴۵۲۶۰۱۰۰۱ در آمد اداره کل و همچنین ۹ درصد مبلغ مزبور 63.000 ریال به عنوان مالیات بر ارزش افزوده خرید اسناد به حساب ۲۱۷۶۴۵۲۶۱۰۰۰۸ نزد بانک ملی ایران به نام مالیات و عوارض بندر اقدام نمایند.
دریافت اسناد از سایت iets.mporg.ir نیز به صورت غیر حضوری و بدون پرداخت وجه نقد امکانپذیر می باشد
محل و مهلت تسلیم پاکت پیشنهادها: شرکت کنندگان باید پاکت سوابق و مستندات خود را تا پایان وقت اداری روز سه شنبه مورخ 97.8.1 در پاکتهای لاک و مهر شده به دبیرخانه بندر شهید بهشتی به آدرس ذیل تحویل نمایند.
آدرس دستگاه استعلام گزار چابهار اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان تلفن 31283000
فاکس 35321414-054
محل و زمان بازگشایی پاکت پیشنهادها: پیشنهادهای شرکت کنندگان راس ساعت 9 صبح روز چهارشنبه مورخه 97.8.2 در محل اتاق کنفرانس طبقه چهارم ساختمان اداری شماره ۱ بندر شهید بهشتی مفتوح خواهد شد.
شرایط شرکت کنندگان در استعلام : ارائه گواهینامه صلاحیت حداقل پایه 2 گروه راه و ترابری (تخصص بندرسازی و سازه های دریایی) و حداقل پایه 3 معماری (تخصص ساختمانهای مسکونی ، تجاری ، اداری و ...) به صورت تواما در سازمان برنامه و بودجه کشور الزامی می باشد
اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان
اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان
موضوع: انجام خدمات مشاوره ای مطالعات مرحله اول و دوم ساماندهی سردرب شرقی بندر شهید بهشتی چابهار
محل، مهلت و نحوه دریافت اسناد: از تاریخ درج دومین آگهی در روز پنجشنبه مورخه 97.7.12 تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخه 97.07.21 متقاضیان با مراجعه به دبیرخانه اداره بندر شهید بهشتی واقع در چابهار و ارائه معرفینامه و اصل فیش واریزی به مبلغ 700.000 ریال (هفتصد هزار ریال) به حساب سیبا ۲۱۷۶۴۵۲۶۰۱۰۰۱ در آمد اداره کل و همچنین ۹ درصد مبلغ مزبور 63.000 ریال به عنوان مالیات بر ارزش افزوده خرید اسناد به حساب ۲۱۷۶۴۵۲۶۱۰۰۰۸ نزد بانک ملی ایران به نام مالیات و عوارض بندر اقدام نمایند.
دریافت اسناد از سایت iets.mporg.ir نیز به صورت غیر حضوری و بدون پرداخت وجه نقد امکانپذیر می باشد
محل و مهلت تسلیم پاکت پیشنهادها: شرکت کنندگان باید پاکت سوابق و مستندات خود را تا پایان وقت اداری روز سه شنبه مورخ 97.8.1 در پاکتهای لاک و مهر شده به دبیرخانه بندر شهید بهشتی به آدرس ذیل تحویل نمایند.
آدرس دستگاه استعلام گزار چابهار اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان تلفن 31283000
فاکس 35321414-054
محل و زمان بازگشایی پاکت پیشنهادها: پیشنهادهای شرکت کنندگان راس ساعت 9 صبح روز چهارشنبه مورخه 97.8.2 در محل اتاق کنفرانس طبقه چهارم ساختمان اداری شماره ۱ بندر شهید بهشتی مفتوح خواهد شد.
شرایط شرکت کنندگان در استعلام : ارائه گواهینامه صلاحیت حداقل پایه 2 گروه راه و ترابری (تخصص بندرسازی و سازه های دریایی) و حداقل پایه 3 معماری (تخصص ساختمانهای مسکونی ، تجاری ، اداری و ...) به صورت تواما در سازمان برنامه و بودجه کشور الزامی می باشد
اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان
خلاصه :
آگهی تجدید استعلام ارزیابی کیفی , استعلام انجام خدمات مشاوره ای مطالعات مرحله اول ... تجدید
آدرس :
سیستان و بلوچستان, -
منبع :
رسالت 97/7/10