- 1318300
- 29
- 1397/07/10
- مناقصه
[ نسخه چاپی ]
مناقصه پشتیبانی و تعمیر و نگهداری سخت افزارها تجدید
شماره آگهی :
-
نوع آگهی :
تاریخ آگهی :
1397/07/10 - 2018-10-02 09:26:16
تاریخ شروع :
1397/07/10
نوع پایان آگهی :
1397/07/20
تهیه و ارسال اسناد :
شرکت پارس نماد داده ها- تلفن 2 الی 88349671-021
مناقصه گزار :
سازمان آمار، اطلاعات و خدمات کامپیوتری شهرداری اهواز
شرح آگهی :
آگهی تجدید مناقصه عمومی ؟
سازمان آمار اطلاعات و خدمات کامپیوتری شهرداری اهواز در نظر دارد پشتیبانی و تعمیر و نگهداری سخت افزارهای مجموعه شهرداری اهواز را با مشخصات ذیل از طریق مناقصه عمومی به شرکتهای واجد شرایط واگذار نماید.
لذا از کلیه شرکتهای واجد شرایط بومی یا دارای دفتر نمایندگی مستقر در اهواز که در زمینه موضوع مناقصه دارای شرایط مشروحه ذیل می باشند دعوت به عمل می آید جهت خرید و دریافت اسناد مناقصه به نشانی اینترنتی WWW.Peymankar.ahvaz.ir و تلفنهای تماس 18-32234111 داخلی 106-103 مراجعه نمایند
1- دارا بودن حداقل رتبه 4 در پشتیبانی سخت افزار از شورای عال انفورماتیک
2- پیمانکار متعهد به ارائه مدارک حداقل انجام 2 قرارداد مشابه با مبلغ سرانه هر قرارداد حداقل 2.000.000.000 ریال طی سه سال گذشته با ارائه رضایتنامه از کارفرما در غیر اینصورت پینشهاد انان مردود می گردد
3- پیمانکار متعهد به داشتن دفتر فنی و تیم فنی مستقل در شهر اهواز با ارائه مدارک مثبه و مورد تایید کارفرما در جلسه کمیسیون مناقصه می باشد
هزینه انتشار آگهی به عهده برنده مناقصه می باشد.
4- مهلت قبول پیشنهاد نرخ و پاسخ به مناقصه از تاریخ انتشار به مدت 10 روز است و تحویل در محل دبیرخانه محرمانه حراست واقع در آدرس فوق الذکر می باشد. (حداکثر مهلت تحویل پاکات تا ساعت 15:30 مورخه 97.7.25 می باشد.)
5- سازمان در رد یا قبول پیشنهادات مختار است.
6- مبلغ ضمانتنامه شرکت در مناقصه پنج درصد مبلغ اولیه به ارزش 337.731.300 ریال می باشد که می بایست به یکی از سه طریق ذیل ارائه شود:
الف) فیش واریزی به مبلغ فوق به حساب سیبا شماره 10410141 نزد بانک شهر شعبه کیانپارس اهواز به نام سازمان آمار، اطلاعات و خدمات کامپیوتری شهرداری اهواز
ب) به صورت ضمانتنامه بانکی به نام سازمان آمار، اطلاعات و خدمات کامپیوتری شهرداری اهواز به مدت سه ماه از تاریخ افتتاح پیشنهادها
ج) چک تضمین شده بانکی به نام سازمان آمار، اطلاعات و خدمات کامپیوتری شهرداری اهواز.
* برندگان اول و دوم مناقصه هرگاه حاضر به انعقاد قرارداد نشوند سپرده آنان به ترتیب ضبط خواهد شد.
* سازمان مختار است نسبت به ابطال پیشنهاد قیمت شرکتهایی که دارای دو پروژه فعال (پروژه ای که تحویل موقت نشده است) در سطح شهرداری باشند، اقدام نماید.
* تاریخ برگزاری کمیسیون مناقصه در ساعت 10 صبح روز شنبه مورخ 97.7.28 می باشد. حضور پیشنهاددهندگان در جلسه مجاز می باشد.
* نتیجه کمیسیون برابر ماده 18 آیین نامه کلانشهرها به برنده اعلام خواهد شد.
* به استناد بند 5 ماده 11 آیین نامه مالی کلانشهرها میزان تضمین حسن انجام تعهدات 10 درصد مبلغ پیشنهاد پیمانکار می باشد که پس از تحویل موقت آزاد خواهد شد.
* به برنده مناقصه پیش پرداخت داده نخواهد شد.
* براساس ماده 10 آیین نامه مالی شهرداری ها، شرکت در مناقصه و ارائه پیشنهاد به منزله قبول شروط و تکالیف سازمان می باشد.
* سایر اطلاعات و جزئیات در اسناد مناقصه درج شده است.
اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز
سازمان آمار اطلاعات و خدمات کامپیوتری شهرداری اهواز در نظر دارد پشتیبانی و تعمیر و نگهداری سخت افزارهای مجموعه شهرداری اهواز را با مشخصات ذیل از طریق مناقصه عمومی به شرکتهای واجد شرایط واگذار نماید.
ردیف |
موضوع مناقصه |
مبلغ پایه ریال |
مدت اجرای پروژه |
مبلغ سپرده شرکت در مناقصه (ریال) |
1 | پشتیبانی و تعمیر و نگهداری سخت افزارهای مجموعه شهرداری اهواز |
6.754.626.000 | 365 روز |
337.731.300 |
1- دارا بودن حداقل رتبه 4 در پشتیبانی سخت افزار از شورای عال انفورماتیک
2- پیمانکار متعهد به ارائه مدارک حداقل انجام 2 قرارداد مشابه با مبلغ سرانه هر قرارداد حداقل 2.000.000.000 ریال طی سه سال گذشته با ارائه رضایتنامه از کارفرما در غیر اینصورت پینشهاد انان مردود می گردد
3- پیمانکار متعهد به داشتن دفتر فنی و تیم فنی مستقل در شهر اهواز با ارائه مدارک مثبه و مورد تایید کارفرما در جلسه کمیسیون مناقصه می باشد
هزینه انتشار آگهی به عهده برنده مناقصه می باشد.
4- مهلت قبول پیشنهاد نرخ و پاسخ به مناقصه از تاریخ انتشار به مدت 10 روز است و تحویل در محل دبیرخانه محرمانه حراست واقع در آدرس فوق الذکر می باشد. (حداکثر مهلت تحویل پاکات تا ساعت 15:30 مورخه 97.7.25 می باشد.)
5- سازمان در رد یا قبول پیشنهادات مختار است.
6- مبلغ ضمانتنامه شرکت در مناقصه پنج درصد مبلغ اولیه به ارزش 337.731.300 ریال می باشد که می بایست به یکی از سه طریق ذیل ارائه شود:
الف) فیش واریزی به مبلغ فوق به حساب سیبا شماره 10410141 نزد بانک شهر شعبه کیانپارس اهواز به نام سازمان آمار، اطلاعات و خدمات کامپیوتری شهرداری اهواز
ب) به صورت ضمانتنامه بانکی به نام سازمان آمار، اطلاعات و خدمات کامپیوتری شهرداری اهواز به مدت سه ماه از تاریخ افتتاح پیشنهادها
ج) چک تضمین شده بانکی به نام سازمان آمار، اطلاعات و خدمات کامپیوتری شهرداری اهواز.
* برندگان اول و دوم مناقصه هرگاه حاضر به انعقاد قرارداد نشوند سپرده آنان به ترتیب ضبط خواهد شد.
* سازمان مختار است نسبت به ابطال پیشنهاد قیمت شرکتهایی که دارای دو پروژه فعال (پروژه ای که تحویل موقت نشده است) در سطح شهرداری باشند، اقدام نماید.
* تاریخ برگزاری کمیسیون مناقصه در ساعت 10 صبح روز شنبه مورخ 97.7.28 می باشد. حضور پیشنهاددهندگان در جلسه مجاز می باشد.
* نتیجه کمیسیون برابر ماده 18 آیین نامه کلانشهرها به برنده اعلام خواهد شد.
* به استناد بند 5 ماده 11 آیین نامه مالی کلانشهرها میزان تضمین حسن انجام تعهدات 10 درصد مبلغ پیشنهاد پیمانکار می باشد که پس از تحویل موقت آزاد خواهد شد.
* به برنده مناقصه پیش پرداخت داده نخواهد شد.
* براساس ماده 10 آیین نامه مالی شهرداری ها، شرکت در مناقصه و ارائه پیشنهاد به منزله قبول شروط و تکالیف سازمان می باشد.
* سایر اطلاعات و جزئیات در اسناد مناقصه درج شده است.
اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز
خلاصه :
آگهی تجدید مناقصه عمومی , مناقصه پشتیبانی و تعمیر و نگهداری سخت افزارها تجدید
آدرس :
خوزستان, -
منبع :
پیام زمان 97/7/10