مناقصه خدمات تامین غذا .... نوبت دوم
[ نسخه چاپی ]

مناقصه خدمات تامین غذا .... نوبت دوم

شماره آگهی :
نوبت دوم شماره 97/500
نوع آگهی :
تاریخ آگهی :
1397/07/10 - 2018-10-02 08:56:17
تاریخ شروع :
1397/07/10
نوع پایان آگهی :
1397/07/17
تهیه و ارسال اسناد :
شرکت پارس نماد داده ها- تلفن 2 الی 88349671-021
مناقصه گزار :
شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب
شرح آگهی :
آگهی مناقصه عمومی یک مرحله ای با ارزیابی کیفی نوبت دوم ؟
کد فراخوان 3175582
شماره مجوز 1397.3099
1- شماره و موضوع مناقصه : خدمات تامین غذا و اتاقداری در منطقه عملیاتی سرکان با شماره 97/500
2- نام و نشانی مناقصه گزار ، شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب به آدرس کرمانشاه - میدان نفت - بلوار زن - پلاک 42 کد پستی 6714677745 - دبیرخانه کمیسیون مناقصات
3- نوع و کیفیت و کمیت خدمات : تهیه ، طبخ ، سرو و توزیع سه وعده غذا ، انجام خدمات اتاقداری و لباسشویی در منطقه عملیاتی سرکان
4- محل و مدت اجرای خدمات ، منطقه عملیاتی سرکان واقع در استان لرستان شهرستان پلدختر روستای پران پرویز - به مدت 12 ماه شمسی
5-  نوع و مبلغ تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار ضمانتنامه معتبر بانکی یا واریز وجه نقد به مبلغ 1.053.400.000 ریال
6- آخرین مهلت ارسال نامه اعلام آمادگی تا یک هفته پس از چاپ آگهی نوبت دوم
7- مبلغ برآورد اولیه و تقریبی مناقصه و محل تامین اعتبار 21.068.000.000 ریال منابع داخلی
8- پیش پرداخت : به میزان پانزده درصد نرخ پیشنهادی پیمانکاری برنده در مقابل ارائه ضمانتنامه بانکی معتبر
9- شرایط متقاضی الف)  ارائه گواهی تایید صلاحیت معتبر و مرتبط با موضوع مناقصه از وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ب) داشتن تجریه و حسن سابقه مرتبط با موضوع مناقصه ج- ارائه اساسنامه و آگهی تاسیس و آگهی  آخرین تغییرات هیئت مدیره د- ارائه گواهی  صلاحیت ایمنی پیمانکاران /نامه تایید صلاحیت ایمنی مموقت
10-  نحوه شرکت در مناقصه ، الف ) اشخاص حقوقی واجد شرایط باید بلافاصله پس از چاپ آگهی نوبت اول و حداکثر هفت روز پس از چاپ آگهی نوبت دوم جهت اخذ اسناد مناقصه به سامانه الکترونیکی مناقصات به آدرس اینترنتیWWW . WOGPC.IR مراجعه و ثبت نام نمایند ب) پس از دریافت کد کاربری و رمز عبور می بایست نسبت به بارگذاری نامه اعلام آمادگی و دریافت فرم استعلام ارزیابی کیفی از تاریخ ذکر شده در ردیف 6 در سامانه اقدام نمایند ج) پس از دریافت فرم استعلام ارزیابی کیفی از سامانه نسبت به چاپ آن اقدام و مطابق راهنمای تکمیل فرم استعلام ارزیابی کیفی (پیوست ) تکمیل و تا پایان وقت مندرج در فرم استعلام تحویل دبیرخانه کمیسیون نمایند د) تاریخ گشایش پاکات مالی متعاقبا در اسناد مناقصه به مناقصه گران واجد شرایط اعلام خواهد شد.  مناقصه گرانی که به هر علت موفق به ثبت نام در سامانه مذکور نگردیده اند می توانند نامه اعلام آمادگی خود را در مهلت مقرر به آدرس الکترونیک West.cikcompany@chmail.ir ارسال نمایند. پس از پایان مهلت ذکر شده در بند 6  فرم استعلام ارزیابی کیفی برای مناقصه گران ارسال خواهد شد. سپس مناقصه گران باید مطابق بندج از ردیف10 اقدام نمایند.
به مدارکی که بعد از مهلت مقرر و یا بصورت ناقص ارسال می گردد ترتیب اثر داده نخواهد شد و هیچگونه حقی را جهت متقاضیان برای شرکت در مناقصه ایجاد نخواهد کرد.
ارائه اصل و تصویر برابر با اصل شده مدارک فوق الذکر توسط برنده مناقصه در یکی از دفاتر ثبت اسناد رسمی جهت انعقاد قرارداد الزامیست. :
- شماره های تماس : تلفکس امور حقوقی و قراردادها 38374180-083  مرکز تلفن 38370072-083 کارشناس امور حقوقی ( داخلی 2213 )کارشناس امور قراردادها (داخلی 2218)/ دبیرخانه کمیسیون مناقصات (داخلی 2522 )
خلاصه :
مناقصه ، مناقصه خدمات تامین غذا .... نوبت دوم
آدرس :
لرستان, منطقه عملیاتی سرکان شهرستان پلدختر روستای پران پرویز
منبع :
هفت صبح 97/7/10