- 1318208
- 31
- 1397/07/10
- مناقصه
[ نسخه چاپی ]
مناقصات پروژه تامین برق شهری شهرستان...
شماره آگهی :
نوبت اول
نوع آگهی :
تاریخ آگهی :
1397/07/10 - 2018-10-02 08:55:48
تاریخ شروع :
1397/07/10
نوع پایان آگهی :
1397/07/15
تهیه و ارسال اسناد :
شرکت پارس نماد داده ها- تلفن 2 الی 88349671-021
مناقصه گزار :
شرکت توزیع نیروی برق خوزستان
شرح آگهی :
- مهلت دریافت اسناد مناقصه از تاریخ 97.7.9 لغایت 97.7.15
تاریخ بازدید از محل پروژه: 97.7.16 لغایت 97.7.21
محل دریافت اسناد مناقصه:
الف- اهواز امانیه خیابان شهید منصفی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان طبقه دوم اتاق 202 امور تدارکات و انبارها تلفن تماس جهت دریافت اطلاعات 33334039 - 061
توزیع نیروی برق خوزستان www.kepdc.co.ir سایت شرکت توانیر www.tavanir.org.ir یا پایگاه ملی اطلاع رسانی http://Iets.mporg.ir نیز قابل رویت می باشد.
تاریخ تحویل پاکتهای مناقصه: تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه 97.7.25
محل تحویل پاکتهای مناقصه: اهواز امانیه خیابان شهید منصفی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان طبقه اول اتاق 107
تاریخ گشایش پاکتهای مناقصه: روز یکشنبه مورخ 97.7.29 ساعت 14
مبلغ خرید اسناد مناقصه 300.000 ریال واریز به حساب سپهر شماره 0104978200007 نزد بانک صادرات اهواز شعبه دز
پیشنهاد دهنده مکلف است معادل مبلغ سپرده، تضمین های معتبر تسلیم یا مبلغ مذکور را به حساب بانکی شرکت واریز و یا چک بانکی تضمینی در وجه شرکت تهیه و حسب مورد ضمانت نامه یا رسید واریز وجه را ضمیمه پیشنهاد به شرکت تسلیم نماید.
به پیشنهادهای فاقد امضا مخدوش و پیشنهاداتی که بعد از انقضاء مدت مقرر واصل شود مطلقا ترتیب اثر داده نخواهد شد.
سایر اطلاعات و جزئیات مربوطه در اسناد مناقصه مندرج است
نوبت اول 97.7.10
نوبت دوم 97.7.11
روبط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان
آگهی مناقصات عمومی یک مرحله ای؟
نوبت اول
مناقصه گذار: شرکت توزیع نیروی برق خوزستان
موضوع:
شماره مناقصه |
موضوع مناقصه |
مبلغ برآورد اولیه (ریال) |
سپرده شرکت در مناقصه (ریال) |
97/127 | پروژه تامین برق شهری شهرستان گتوند |
3.127.733.475 | 213.832.000 |
97/128 | پروژه کاهش تلفات شهرستان گتوند |
3.616.146.875 | 228.484.400 |
97/129 | پروژه تامین برق روستایی شهرستان گتوند |
4.648.040.471 | 259.441.214 |
97/130 | پروژه مسکن مهر شهرستان امیدیه (55 هکتاری- تعاونی مسکن خطوط لوله گاز) |
6.150.982.460 | 304.529.474 |
97/131 | پروژه اصلاح و بهینه سازی شبکه برق روستایی شهرستان ایذه |
5.587.501.307 | 287.625.000 |
تاریخ بازدید از محل پروژه: 97.7.16 لغایت 97.7.21
محل دریافت اسناد مناقصه:
الف- اهواز امانیه خیابان شهید منصفی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان طبقه دوم اتاق 202 امور تدارکات و انبارها تلفن تماس جهت دریافت اطلاعات 33334039 - 061
توزیع نیروی برق خوزستان www.kepdc.co.ir سایت شرکت توانیر www.tavanir.org.ir یا پایگاه ملی اطلاع رسانی http://Iets.mporg.ir نیز قابل رویت می باشد.
تاریخ تحویل پاکتهای مناقصه: تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه 97.7.25
محل تحویل پاکتهای مناقصه: اهواز امانیه خیابان شهید منصفی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان طبقه اول اتاق 107
تاریخ گشایش پاکتهای مناقصه: روز یکشنبه مورخ 97.7.29 ساعت 14
مبلغ خرید اسناد مناقصه 300.000 ریال واریز به حساب سپهر شماره 0104978200007 نزد بانک صادرات اهواز شعبه دز
پیشنهاد دهنده مکلف است معادل مبلغ سپرده، تضمین های معتبر تسلیم یا مبلغ مذکور را به حساب بانکی شرکت واریز و یا چک بانکی تضمینی در وجه شرکت تهیه و حسب مورد ضمانت نامه یا رسید واریز وجه را ضمیمه پیشنهاد به شرکت تسلیم نماید.
به پیشنهادهای فاقد امضا مخدوش و پیشنهاداتی که بعد از انقضاء مدت مقرر واصل شود مطلقا ترتیب اثر داده نخواهد شد.
سایر اطلاعات و جزئیات مربوطه در اسناد مناقصه مندرج است
نوبت اول 97.7.10
نوبت دوم 97.7.11
روبط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان
خلاصه :
آگهی مناقصات عمومی, مناقصات پروژه تامین برق شهری شهرستان...
آدرس :
خوزستان, خوزستان, -
منبع :
افکار 97.7.10