- 1318149
- 30
- 1397/07/10
- مناقصه
[ نسخه چاپی ]
تجدید مناقصه بهسازی ، پاکسازی جداره ها و نقاشی دیواری
شماره آگهی :
97-37
نوع آگهی :
تاریخ آگهی :
1397/07/10 - 2018-10-02 08:34:58
تاریخ شروع :
1397/07/10
نوع پایان آگهی :
1397/07/20
تهیه و ارسال اسناد :
شرکت پارس نماد داده ها- تلفن 2 الی 88349671-021
مناقصه گزار :
سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج
شرح آگهی :
اگهی تجدید مناقصه شماره 97-37 ؟
بهسازی ، پاکسازی جداره ها و نقاشی دیواری در سطح شهر کرج
سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج درنظردارد مشخصات مندرج در جدول ذیل را ازطریق فراخوان مناقصه عمومی به اشخاص حقوقی و حقیقی واجد شرایط به مدت 6 ماه شمسی واگذارنماید
سپرده شرکت در مناقصه به یکی از روش های ذیل ارائه گردد:
ضمانتنامه بانکی معادل مبلغ فوق که به مدت سه ماه اعتبار داشته و قابل تمدید باشد
واریز فیش نقدی به مبلغ فوق به حساب شماره 100100100121 بانک شهر شعبه عظیمیه
2- برندگان نفر اول و دوم مناقصه هرگاه حاضر به انعقاد قرارداد نشوند سپرده آنان به ترتیب ضبط خواهد شد.
3- سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری کرج در رد یا قبول هر یک از پیشنهادات مختار است.
4- مبلغ 500.000 ریال بابت هزینه خرید اسناد به حساب 100100100261 بانک شهر شعبه عظیمیه واریز و رسید آنرا ارائه نمایند.
5- متقاضیان جهت خرید اسناد مناقصه از تاریخ نشر این اگهی به مدت ده روز می توانند در ساعت اداری به امور قراردادهای سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج مراجعه نماید
محل دریافت اسناد و قبول پیشنهادات دبیرخانه سازمان می باشد
مهلت ارائه و تحویل اسناد حداکثر ده روزکاری از تاریخ درج اگهی و تاریخ بازگشایی پاکات اولین جلسه پس از عودت اسناد می باشد
داشتن معرفی نامه همراه مهر و امضا مدیر عامل شرکت هنگام خرید اسناد مناقصه الزامی میباشد
سایر اطلاعات و جزئیات در ساناد مناقصه مندرج است
هزینه چاپ اگهی به عهده برنده مناقصه می باشد
از برنده مناقصه ضمانت نامه بانکی یا وجه نقد واریزی معادل 10% مبلغ پیشنهادی وی بابت کل قرارداد ( سه سال شمسی ) اخذ میگردد
روابط عمومی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج
بهسازی ، پاکسازی جداره ها و نقاشی دیواری در سطح شهر کرج
سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج درنظردارد مشخصات مندرج در جدول ذیل را ازطریق فراخوان مناقصه عمومی به اشخاص حقوقی و حقیقی واجد شرایط به مدت 6 ماه شمسی واگذارنماید
ردیف |
موضوع مناقصه |
مبلغ برآورد مناقصه ریال |
مبلغ سپرده به ریال |
1 | بهسازی ، پاکسازی جداره ها و نقاشی دیواری در سطح شهر کرج |
3.870.000.000 | 193.500.000 |
ضمانتنامه بانکی معادل مبلغ فوق که به مدت سه ماه اعتبار داشته و قابل تمدید باشد
واریز فیش نقدی به مبلغ فوق به حساب شماره 100100100121 بانک شهر شعبه عظیمیه
2- برندگان نفر اول و دوم مناقصه هرگاه حاضر به انعقاد قرارداد نشوند سپرده آنان به ترتیب ضبط خواهد شد.
3- سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری کرج در رد یا قبول هر یک از پیشنهادات مختار است.
4- مبلغ 500.000 ریال بابت هزینه خرید اسناد به حساب 100100100261 بانک شهر شعبه عظیمیه واریز و رسید آنرا ارائه نمایند.
5- متقاضیان جهت خرید اسناد مناقصه از تاریخ نشر این اگهی به مدت ده روز می توانند در ساعت اداری به امور قراردادهای سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج مراجعه نماید
محل دریافت اسناد و قبول پیشنهادات دبیرخانه سازمان می باشد
مهلت ارائه و تحویل اسناد حداکثر ده روزکاری از تاریخ درج اگهی و تاریخ بازگشایی پاکات اولین جلسه پس از عودت اسناد می باشد
داشتن معرفی نامه همراه مهر و امضا مدیر عامل شرکت هنگام خرید اسناد مناقصه الزامی میباشد
سایر اطلاعات و جزئیات در ساناد مناقصه مندرج است
هزینه چاپ اگهی به عهده برنده مناقصه می باشد
از برنده مناقصه ضمانت نامه بانکی یا وجه نقد واریزی معادل 10% مبلغ پیشنهادی وی بابت کل قرارداد ( سه سال شمسی ) اخذ میگردد
روابط عمومی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج
خلاصه :
تجدید مناقصه , تجدید مناقصه بهسازی ، پاکسازی جداره ها و نقاشی دیواری
آدرس :
البرز, البرز, -
منبع :
اقتصاد ملی 97.7.10