- 1318053
- 28
- 1397/07/09
- مناقصه
[ نسخه چاپی ]
تجدید مناقصه سرمایه گذاری و بهره برداری خودروهای برقی 97.7.9
شماره آگهی :
-
نوع آگهی :
تاریخ آگهی :
1397/07/09 - 2018-10-01 16:24:44
تاریخ شروع :
1397/07/09
نوع پایان آگهی :
1397/07/10
تهیه و ارسال اسناد :
شرکت پارس نماد داده ها- تلفن 2 الی 88349671-021
مناقصه گزار :
سازمان مدیرت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری همدان
شرح آگهی :
سرمایه گذاری و بهره برداری خودروهای برقی
حمل و نقل بار و مسافر و کنترل و نظارت گیت های ورود و خروج پیاده راههای
خیابان بوعلی - میدان امام خمینی - خیابان اکباتان ؟
سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری همدان در نظر دارد سرمایه گذاری تامین ، تجهیز و نگهداری و بهره برداری خودروهای برقی جهت امور حمل و نقل کالا و مسافر مسیر پیاده راه خیابان بوعلی - میدان امام خمینی ره - خیابان اکباتان شهر همدان و همچنین کنترل و نظارت بر گیتهای ورودی و خروجی پیاده راههای مذکور را واگذار نماید، لذا از اشخاص حقیقی و حقوقی واجد شرایط دعوت می گردد طبق جدول ذیل و شرایط مندرج در اسناد اقدام نمایند.
خلاصه شرایط مزایده:
1-متقاضیان می بایست مبلغ 100.000.000 ریال معادل ده میلیون تومان بعنوان سپرده به حساب جاری 7405.12.9787363.3 بانک مهر ایران شعبه صدف به نام سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر واریز نمایند.
2- دوره بهره برداری از زمان شروع بهره برداری مطابق تعداد سالهایی که سرمایه گذار خود ارائه و آن را تعیین خواهد نمود و برنده مناقصه براساس کمترین سال پیشنهادی مشخص خواهد شد
کلیه هزینه های مربوطه شامل کارشناسی آگهی روزنامه و غیره به عهده برنده مزایده میباشد.
3- نگهداری و همچنین کنترل گیتهای ورودی و خروجی پیاده راههای مذکور و همچنین پرداخت کلیه حقوق نیروهای انسانی مربوط به هر گیت حداقل 3 نفر (تعداد گیت 6) براساس قانون کار به عهده برنده مناقصه می باشد
کلیه متقاضیان واجدالشرایط می توانند پس از انتشار آگهی جهت دریافت اسناد مزایده و کسب اطلاعات بیشتر از تاریخ 97.7.1 لغایت 97.7.10 از ساعت 8 الی 13 به دبیرخانه معاونت تاکسیرانی و حمل و نقل بار و کالا به نشانی : همدان- خیابان تختی - معاونت تاکسیرانی و حمل و نقل بار و کالا - کدپستی 6514637954 مراجعه و یا اسناد را از نشانی اینترتی http://ets.hamedan.ir قسمت مناقصه و مزایده دریافت نموده و از تاریخ 97.7.1 لغایت ساعت 14 مورخ 97.7.11 پاکات خود را به نشانی فوق الذکر تحویل نمایند. لازم به ذکر است ملاک قبول پیشنهادها حضوری یا از طریق پست بر اساس تاریخ مقرر می باشد.
4-حداکثر زمان جهت بررسی پیشنهادها و تشخیص برنده ابلاغ 7 روز پس از روز بازگشایی میباشد.
5- لازم به ذکر است کرایه دریافتی خودروهای برقی براساس نرخ مصوب شورای شهر یا سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر خواهد بود.
6- سازمان در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادات مختار است
برنده مناقصه موظف است سپرده ای به مبلغ 1.000.000.000 ریال معادل صد میلیون تومان جهت تضمین انجام تعهدات به صورت ضمانتنامه بانکی یا واریز نقدی در هنگام عقد قرارداد در اختیار سازمان قرار دهد که نحوه وصول و استرداد به تفصیل در قرارداد تشریح میگردد
تاریخ بازگشایی پاکات ساعت 12 روز یکشنبه مورخ 97.7.15 در دفتر معاونت مالی و اقتصادی واقع در ارامگاه بوعلی - شهرداری مرکزی همدان می باشد
8- جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 08132517504 تماس حاصل نمایید
مدل: طبق نظر سازمان
محدوده فعالیت: پیاده راه میدان امام خمینی ره - خیابان اکباتان خیابان بوعلی
سازمان مدیریت و حمل ونقل بار و مسافر شهرداری همدان
سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری همدان در نظر دارد سرمایه گذاری تامین ، تجهیز و نگهداری و بهره برداری خودروهای برقی جهت امور حمل و نقل کالا و مسافر مسیر پیاده راه خیابان بوعلی - میدان امام خمینی ره - خیابان اکباتان شهر همدان و همچنین کنترل و نظارت بر گیتهای ورودی و خروجی پیاده راههای مذکور را واگذار نماید، لذا از اشخاص حقیقی و حقوقی واجد شرایط دعوت می گردد طبق جدول ذیل و شرایط مندرج در اسناد اقدام نمایند.
خلاصه شرایط مزایده:
1-متقاضیان می بایست مبلغ 100.000.000 ریال معادل ده میلیون تومان بعنوان سپرده به حساب جاری 7405.12.9787363.3 بانک مهر ایران شعبه صدف به نام سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر واریز نمایند.
2- دوره بهره برداری از زمان شروع بهره برداری مطابق تعداد سالهایی که سرمایه گذار خود ارائه و آن را تعیین خواهد نمود و برنده مناقصه براساس کمترین سال پیشنهادی مشخص خواهد شد
کلیه هزینه های مربوطه شامل کارشناسی آگهی روزنامه و غیره به عهده برنده مزایده میباشد.
3- نگهداری و همچنین کنترل گیتهای ورودی و خروجی پیاده راههای مذکور و همچنین پرداخت کلیه حقوق نیروهای انسانی مربوط به هر گیت حداقل 3 نفر (تعداد گیت 6) براساس قانون کار به عهده برنده مناقصه می باشد
کلیه متقاضیان واجدالشرایط می توانند پس از انتشار آگهی جهت دریافت اسناد مزایده و کسب اطلاعات بیشتر از تاریخ 97.7.1 لغایت 97.7.10 از ساعت 8 الی 13 به دبیرخانه معاونت تاکسیرانی و حمل و نقل بار و کالا به نشانی : همدان- خیابان تختی - معاونت تاکسیرانی و حمل و نقل بار و کالا - کدپستی 6514637954 مراجعه و یا اسناد را از نشانی اینترتی http://ets.hamedan.ir قسمت مناقصه و مزایده دریافت نموده و از تاریخ 97.7.1 لغایت ساعت 14 مورخ 97.7.11 پاکات خود را به نشانی فوق الذکر تحویل نمایند. لازم به ذکر است ملاک قبول پیشنهادها حضوری یا از طریق پست بر اساس تاریخ مقرر می باشد.
4-حداکثر زمان جهت بررسی پیشنهادها و تشخیص برنده ابلاغ 7 روز پس از روز بازگشایی میباشد.
5- لازم به ذکر است کرایه دریافتی خودروهای برقی براساس نرخ مصوب شورای شهر یا سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر خواهد بود.
6- سازمان در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادات مختار است
برنده مناقصه موظف است سپرده ای به مبلغ 1.000.000.000 ریال معادل صد میلیون تومان جهت تضمین انجام تعهدات به صورت ضمانتنامه بانکی یا واریز نقدی در هنگام عقد قرارداد در اختیار سازمان قرار دهد که نحوه وصول و استرداد به تفصیل در قرارداد تشریح میگردد
تاریخ بازگشایی پاکات ساعت 12 روز یکشنبه مورخ 97.7.15 در دفتر معاونت مالی و اقتصادی واقع در ارامگاه بوعلی - شهرداری مرکزی همدان می باشد
8- جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 08132517504 تماس حاصل نمایید
مدل: طبق نظر سازمان
محدوده فعالیت: پیاده راه میدان امام خمینی ره - خیابان اکباتان خیابان بوعلی
ردیف | نوع خودروهای برقی | ظرفیت | تعداد |
1 | حمل مسافر |
8 تا 14 نفره |
6 دستگاه |
2 | حمل بار (وانت) |
-- | 3 دستگاه |
3 |
دوچرخه برقی |
2 تا 4 نفره |
6 دستگاه |
4 |
خودرو حمل کودک و سبد کالا |
-- | 30 دستگاه |
5 |
قطار چرخ لاستیکی برقی |
3 تا 5 واگن |
حداقل 1 دستگاه |
خلاصه :
تجدید مناقصه ، تجدید مناقصه سرمایه گذاری و بهره برداری خودروهای برقی 97.7.9
آدرس :
همدان, خیابان بوعلی - میدان امام خمینی - خیابان اکباتان
منبع :
سایت 97.7.9