- 1317933
- 25
- 1397/07/09
- مناقصه
[ نسخه چاپی ]
مناقصه خدمات دفتری، انبارداری و نظارت بر واحدهای غذایی و اقامتی داخل و خارج از منطقه
شماره آگهی :
شماره م م آ ج / 0046/ 97
نوع آگهی :
تاریخ آگهی :
1397/07/09 - 2018-10-01 15:53:36
تاریخ شروع :
1397/07/09
نوع پایان آگهی :
1397/07/19
تهیه و ارسال اسناد :
شرکت پارس نماد داده ها- تلفن 2 الی 88349671-021
مناقصه گزار :
شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری
شرح آگهی :
فراخوان مناقصه عمومی ارزیابی ساده ؟
مناقصه یک مرحله ای شماره م م آ ج / 0046/ 97
مربوط به انجام خدمات دفتری، انبارداری و نظارت بر واحدهای غذایی و اقامتی داخل و خارج از منطقه
الف - شرح مختصر خدمات :
خدمات فوق الذکر توسط 17 نفر روز صورت می پذیرد.
ب- برآورد کارفرما / محل و مدت انجام خدمات:
محل انجام خدمات حوزه عملیاتی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری می باشد.
مدت انجام خدمات از تاریخ شروع به کار یکسال شمسی می باشد.
برآورد تقریبی کارفرما معادل 9.896.228.490 ریال بدون احتساب درصد سهم و هزینه مدیریت پیمانکار می باشد.
ج - شرایط مناقصه گران متقاضی :
داشتن تعیین صلاحیت معتبر از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی
ارائه تعیین صلاحیت ایمنی معتبر از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی هنگام عقد قرارداد الزامی می باشد
ارائه تضمین شرکت در مناقصه فرآیند ارجاع کار به مبلغ 494.811.000 ریال و همچنین 10 درصد مبلغ پیمان در صورت برنده شدن به عنوان تضمین انجام تعهدات می باشد.
د- محل ، زمان و مهلت دریافت مدارک مناقصه گران
از کلیه متقاضیان واجد شرایط دعوت می شود حداکثر ظرف 10 روز پس از انتشار آگهی نوبت دوم ، آمادگی خود را به صورت کتبی به آدرس ذیل الذکر اعلام نمایند.
ضنا آخرین مهلت دریافت اسناد مناقصه 96.8.14 و زمان گشایش پیشنهادات روز شنبه 97.8.26 می باشد و در صورت تغییر تاریخهای مذکور در اسناد مناقصه به مناقصه گران تایید شده اعلام خواهد شد.
نشانی محل اعلام آمادگی و دریافت اسناد : خوزستان ، امیدیه ، محوطه صنعتی ، ساختمان 300 ، اتاق 303 ، امور حقوقی و قراردادها تلفن 06152627701 و 06152620038
HTTP:/IETS.MPORG.IR
WWW.SHANA.IR
WWW.NISOC.IR
روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری
مناقصه یک مرحله ای شماره م م آ ج / 0046/ 97
مربوط به انجام خدمات دفتری، انبارداری و نظارت بر واحدهای غذایی و اقامتی داخل و خارج از منطقه
الف - شرح مختصر خدمات :
خدمات فوق الذکر توسط 17 نفر روز صورت می پذیرد.
ب- برآورد کارفرما / محل و مدت انجام خدمات:
محل انجام خدمات حوزه عملیاتی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری می باشد.
مدت انجام خدمات از تاریخ شروع به کار یکسال شمسی می باشد.
برآورد تقریبی کارفرما معادل 9.896.228.490 ریال بدون احتساب درصد سهم و هزینه مدیریت پیمانکار می باشد.
ج - شرایط مناقصه گران متقاضی :
داشتن تعیین صلاحیت معتبر از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی
ارائه تعیین صلاحیت ایمنی معتبر از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی هنگام عقد قرارداد الزامی می باشد
ارائه تضمین شرکت در مناقصه فرآیند ارجاع کار به مبلغ 494.811.000 ریال و همچنین 10 درصد مبلغ پیمان در صورت برنده شدن به عنوان تضمین انجام تعهدات می باشد.
د- محل ، زمان و مهلت دریافت مدارک مناقصه گران
از کلیه متقاضیان واجد شرایط دعوت می شود حداکثر ظرف 10 روز پس از انتشار آگهی نوبت دوم ، آمادگی خود را به صورت کتبی به آدرس ذیل الذکر اعلام نمایند.
ضنا آخرین مهلت دریافت اسناد مناقصه 96.8.14 و زمان گشایش پیشنهادات روز شنبه 97.8.26 می باشد و در صورت تغییر تاریخهای مذکور در اسناد مناقصه به مناقصه گران تایید شده اعلام خواهد شد.
نشانی محل اعلام آمادگی و دریافت اسناد : خوزستان ، امیدیه ، محوطه صنعتی ، ساختمان 300 ، اتاق 303 ، امور حقوقی و قراردادها تلفن 06152627701 و 06152620038
HTTP:/IETS.MPORG.IR
WWW.SHANA.IR
WWW.NISOC.IR
روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری
خلاصه :
فراخوان مناقصه عمومی , مناقصه خدمات دفتری، انبارداری و نظارت بر واحدهای غذایی و اقامتی داخل و خارج از منطقه
آدرس :
خوزستان, -
منبع :
سایت 97.7.9