- 1316415
- 31
- 1397/07/08
- مناقصه
[ نسخه چاپی ]
مناقصه واگذاری امور خدمات عمومی
شماره آگهی :
-
نوع آگهی :
تاریخ آگهی :
1397/07/08 - 2018-09-30 16:15:40
تاریخ شروع :
1397/07/08
نوع پایان آگهی :
1397/07/14
تهیه و ارسال اسناد :
شرکت پارس نماد داده ها- تلفن 2 الی 88349671-021
مناقصه گزار :
دانشگاه علوم پزشکی کرمان
شرح آگهی :
دانشگاه علوم پزشکی کرمان
موضوع : واگذاری امور خدمات عمومی مرکز آموزشی درمانی افضلی پور
شرح مختصری از مشخصات و مقادیر کار طبق شرایط پیوست
براورد سالیانه معامله 52.077.145.212 ریال
تبصره: هرگونه افزایش یا کاهش نرخ خدمات و مبالغ قرارداد در طول مدت قرارداد صرفا در چارچوب و بر اساس مفاد قرارداد خواهد بود یعنی چنانچه پیش بینی نشده باشد موضوعیت نخواهد داشت
6-محل تشکیل کمیسیون کرمان ابتدای جاده هفت باغ علوی ، پردیس دانشگاه علوم پزشکی ستاد مرکزی مدیریت امور پشتیانی و رفاهی اداره تدارکات
7-محل اجرای کار : مرکز آموزشی درمانی افضلی پور
8-مدت اجرای کار : یکسال شمسی
9-کارفرما : مرکز آموزشی درمانی افضلی پور
10-دستگاه نظارت : دانشکده علوم پزشکی کرمان - مرکز آموزشی درمانی افضلی پور
11- دستگاه مناقصه گزار : معاونت توسعه مدیریت ومنابع دانشگاه - مرکز آموزشی درمانی افضلی پور
12-مبلغ تضمین شرکت در مناقصه به مبلغ 2.541.542.904 ریال می باشد که الزاما می بایست به صورت ضمانتنامه بانکی در وجه دانشگاه علوم پزشکی کرمان ارسال شود توضیحا مدت اعتبار تضمین فوق باید حداقل سه ماه پس از تاریخ افتتاح پیشنهادها بوده و برای سه ماه دیگر نیز قابل تمدید باشد یا به صورت نقدی به حساب جاری شماره 191456299 بانک رفاه شعبه بلوار جمهوری بنام سپرده های دانشگاه علوم پزشکی کرمان واریز و فیش مربوطه را در پاکت الف قرار دهند
13-نشانی مناقصه گزار کرمان ، ابتدای جاده هفت باغ علوی ، پردیس دانشگاه علوم پزشکی ، ستاد مرکزی
14-محل دریافت اسناد مناقصه شماره 64/25/7/97
الف) خدمات الکترونیکی مناقصات دانشگاه HTTP://WWW.KMU.AC.IR
ب) پایگاه ملی مناقصات HTTP://IETS.MPORG.IR
ج) ادرس:کرمان، خیابان قرنی بیمارستان شهید باهنر
15- اخرین مهلت دریافت اسناد از تاریخ درج فراخوان لغایت ساعت 13 روز شنبه مورخ 97.7.14 می باشد
16-شرکت کنندگان الزامی می بایست سپرده شرکت در مناقصه را در پاکت الف و سایر مدارک و اسناد مناقصه را در پاکت ب قرار داده و برگ پیشنهاد قیمت را در پاکت ج و همه پاکت ها را در لفاف مناسب در بسته ومهر شده قرار دهند به پیشنهادهای مبهم ، مشروط مخدوش و فاقد سپرده و پیشنهادهایی که پس از موعد مقرر واصل گردد ترتیب اثر داده نخواهد شد
کلیه اوراق مدارک اسناد برگ پیشنهاد قیمت مناقصه بایستی دارای مهر و امضا مجاز متقاضیان باشد
اخرین مهلت تسلیم پیشنهادها ساعت 14/30 روز شنبه مورخ 97.7.24 می باشد
جهت دریافت اطلاعات تکمیلی به قسمت تصویر آگهی سایت مناقصات پارس نماد مراجعه فرمایید
موضوع : واگذاری امور خدمات عمومی مرکز آموزشی درمانی افضلی پور
شرح مختصری از مشخصات و مقادیر کار طبق شرایط پیوست
براورد سالیانه معامله 52.077.145.212 ریال
تبصره: هرگونه افزایش یا کاهش نرخ خدمات و مبالغ قرارداد در طول مدت قرارداد صرفا در چارچوب و بر اساس مفاد قرارداد خواهد بود یعنی چنانچه پیش بینی نشده باشد موضوعیت نخواهد داشت
6-محل تشکیل کمیسیون کرمان ابتدای جاده هفت باغ علوی ، پردیس دانشگاه علوم پزشکی ستاد مرکزی مدیریت امور پشتیانی و رفاهی اداره تدارکات
7-محل اجرای کار : مرکز آموزشی درمانی افضلی پور
8-مدت اجرای کار : یکسال شمسی
9-کارفرما : مرکز آموزشی درمانی افضلی پور
10-دستگاه نظارت : دانشکده علوم پزشکی کرمان - مرکز آموزشی درمانی افضلی پور
11- دستگاه مناقصه گزار : معاونت توسعه مدیریت ومنابع دانشگاه - مرکز آموزشی درمانی افضلی پور
12-مبلغ تضمین شرکت در مناقصه به مبلغ 2.541.542.904 ریال می باشد که الزاما می بایست به صورت ضمانتنامه بانکی در وجه دانشگاه علوم پزشکی کرمان ارسال شود توضیحا مدت اعتبار تضمین فوق باید حداقل سه ماه پس از تاریخ افتتاح پیشنهادها بوده و برای سه ماه دیگر نیز قابل تمدید باشد یا به صورت نقدی به حساب جاری شماره 191456299 بانک رفاه شعبه بلوار جمهوری بنام سپرده های دانشگاه علوم پزشکی کرمان واریز و فیش مربوطه را در پاکت الف قرار دهند
13-نشانی مناقصه گزار کرمان ، ابتدای جاده هفت باغ علوی ، پردیس دانشگاه علوم پزشکی ، ستاد مرکزی
14-محل دریافت اسناد مناقصه شماره 64/25/7/97
الف) خدمات الکترونیکی مناقصات دانشگاه HTTP://WWW.KMU.AC.IR
ب) پایگاه ملی مناقصات HTTP://IETS.MPORG.IR
ج) ادرس:کرمان، خیابان قرنی بیمارستان شهید باهنر
15- اخرین مهلت دریافت اسناد از تاریخ درج فراخوان لغایت ساعت 13 روز شنبه مورخ 97.7.14 می باشد
16-شرکت کنندگان الزامی می بایست سپرده شرکت در مناقصه را در پاکت الف و سایر مدارک و اسناد مناقصه را در پاکت ب قرار داده و برگ پیشنهاد قیمت را در پاکت ج و همه پاکت ها را در لفاف مناسب در بسته ومهر شده قرار دهند به پیشنهادهای مبهم ، مشروط مخدوش و فاقد سپرده و پیشنهادهایی که پس از موعد مقرر واصل گردد ترتیب اثر داده نخواهد شد
کلیه اوراق مدارک اسناد برگ پیشنهاد قیمت مناقصه بایستی دارای مهر و امضا مجاز متقاضیان باشد
اخرین مهلت تسلیم پیشنهادها ساعت 14/30 روز شنبه مورخ 97.7.24 می باشد
جهت دریافت اطلاعات تکمیلی به قسمت تصویر آگهی سایت مناقصات پارس نماد مراجعه فرمایید
خلاصه :
مناقصه واگذاری امور خدمات عمومی
آدرس :
کرمان, -
منبع :
سایت 97/7/8