- 1316124
- 29
- 1397/07/08
- مناقصه
[ نسخه چاپی ]
تجدید مناقصه احداث بلوار جاده - نوبت دوم
شماره آگهی :
نوبت دوم
نوع آگهی :
تاریخ آگهی :
1397/07/08 - 2018-09-30 14:51:06
تاریخ شروع :
1397/07/08
نوع پایان آگهی :
1397/07/14
تهیه و ارسال اسناد :
شرکت پارس نماد داده ها- تلفن 2 الی 88349671-021
مناقصه گزار :
شهرداری دزفول
شرح آگهی :
آگهی تجدید مناقصه عمومی یک مرحله ای نوبت دوم ؟
شهرداری دزفول در نظر دارد از طریق آگهی مناقصه عمومی نسبت به جذب پیمانکار واجد شرایط جهت احداث بلوار جاده سردشت - شهیون اقدام نماید.
لذا از کلیه شرکتهای واجد شرایط که دارای گواهی صلاحیت و حداقل رتبه 5 در رشته ابنیه از سازمان برنامه و بودجه کشور می باشد دعوت بعمل می اید تا ظرف مدت تعیین شده از تاریخ چاپ و انتشار این آگهی جهت دریافت و اخذ اوراق مناقصه به مدیریت امور قراردادهای شهرداری دزفول مراجعه نمایند.
-آدرس سایت اینترنتی شهرداری www.dezful.ir می باشد
- برآورد پروژه بالغ بر 3.000.000.000 ریال میباشد (مبلغ پیمان به میزان 25% قابل افزایش و کاهش می باشد)
- اعتبار پروژه از محل اعتبارات جاری به شماره ردیف 3030100004 تامین می گردد
- حجم عملیات بالغ بر 9000 مترطول بلوار بندی می باشد
- مدت اجرای پروژه 60 روز می باشد
- پرداخت کلیه کسورات قانونی برعهده پیمانکار می باشد
-شهرداری در رد یا قبول کلیه پیشنهادات مختار می باشد
- وجه الضمان شرکت در مناقصه معادل 5% برآورد اولیه بصورت ضمانت نامه معتبر بانکی و یا فیش واریزی به شماره حساب 2118438827916002 نزد بانک انصار شعبه طالقانی بدون قید و شرط در وجه شهرداری دزفول می بایست ارائه گردد
- جهت خرید اسناد و ارائه فیش واریزی به مبلغ 500.000 ریال به شماره حساب 2118438827916003 نزد بانک انصار شعبه طالقانی الزامی می باشد
- در صورت برنده شدن و زمان انعقاد قرارداد پیمانکار می با یستی ضمانت نامه ای معادل 10% مبلغ پیمان را به منظور حسن انجام تعهدات در وجه شهرداری دزفول ارائه نماید
- اسناد و مدارک لازم جهت شرکت در مناقصه پس از تکمیل توسط پیشنهاددهندگان باید در 3 پاکت لاک و مهر شده و جداگانه پاکت الف: محتوی ضمانت نامه معتبر بانکی پاکت ب: محتوی اساسنامه و آخرین تغییرات شرکت، گواهی صلاحیت و ایمنی، رزومه کاری، سوابق تعداد کار مجاز در دست اجرا پاکت ج: پیشنهاد قیمت با برآورد محاسبات مربوطه در وقت و زمان اعلام شده تحویل دبیرخانه شهرداری گردند
- فروش اسناد مناقصه از مورخ 97.06.31 لغایت 97.07.14 می باشد
- آخرین مهلت تحویل اوراق و اسناد مناقصه تا ساعت 12 مورخ 97.07.16 دبیرخانه شهرداری می باشد
- تاریخ و محل و زمان بازگشایی پاکات در ساعت 10:30 مورخ 97.07.17 روز سه شنبه در محل شهرداری مرکزی دزفول می باشد
- حضور مناقصه گران در جلسه بازگشایی پاکات بلامانع است
- در صورت انصراف برندگان اول تا سوم، سپرده آنان به نفع شهرداری ضبط می گردد
- آدرس مناقصه گزار: شهرداری مرکزی دزفول جنب فرمانداری تلفن 3-42420511-061
- سایر اطلاعات و جزئیات معامله در اسناد مناقصه مندرج است
روابط عمومی شهرداری دزفول
شهرداری دزفول در نظر دارد از طریق آگهی مناقصه عمومی نسبت به جذب پیمانکار واجد شرایط جهت احداث بلوار جاده سردشت - شهیون اقدام نماید.
لذا از کلیه شرکتهای واجد شرایط که دارای گواهی صلاحیت و حداقل رتبه 5 در رشته ابنیه از سازمان برنامه و بودجه کشور می باشد دعوت بعمل می اید تا ظرف مدت تعیین شده از تاریخ چاپ و انتشار این آگهی جهت دریافت و اخذ اوراق مناقصه به مدیریت امور قراردادهای شهرداری دزفول مراجعه نمایند.
-آدرس سایت اینترنتی شهرداری www.dezful.ir می باشد
- برآورد پروژه بالغ بر 3.000.000.000 ریال میباشد (مبلغ پیمان به میزان 25% قابل افزایش و کاهش می باشد)
- اعتبار پروژه از محل اعتبارات جاری به شماره ردیف 3030100004 تامین می گردد
- حجم عملیات بالغ بر 9000 مترطول بلوار بندی می باشد
- مدت اجرای پروژه 60 روز می باشد
- پرداخت کلیه کسورات قانونی برعهده پیمانکار می باشد
-شهرداری در رد یا قبول کلیه پیشنهادات مختار می باشد
- وجه الضمان شرکت در مناقصه معادل 5% برآورد اولیه بصورت ضمانت نامه معتبر بانکی و یا فیش واریزی به شماره حساب 2118438827916002 نزد بانک انصار شعبه طالقانی بدون قید و شرط در وجه شهرداری دزفول می بایست ارائه گردد
- جهت خرید اسناد و ارائه فیش واریزی به مبلغ 500.000 ریال به شماره حساب 2118438827916003 نزد بانک انصار شعبه طالقانی الزامی می باشد
- در صورت برنده شدن و زمان انعقاد قرارداد پیمانکار می با یستی ضمانت نامه ای معادل 10% مبلغ پیمان را به منظور حسن انجام تعهدات در وجه شهرداری دزفول ارائه نماید
- اسناد و مدارک لازم جهت شرکت در مناقصه پس از تکمیل توسط پیشنهاددهندگان باید در 3 پاکت لاک و مهر شده و جداگانه پاکت الف: محتوی ضمانت نامه معتبر بانکی پاکت ب: محتوی اساسنامه و آخرین تغییرات شرکت، گواهی صلاحیت و ایمنی، رزومه کاری، سوابق تعداد کار مجاز در دست اجرا پاکت ج: پیشنهاد قیمت با برآورد محاسبات مربوطه در وقت و زمان اعلام شده تحویل دبیرخانه شهرداری گردند
- فروش اسناد مناقصه از مورخ 97.06.31 لغایت 97.07.14 می باشد
- آخرین مهلت تحویل اوراق و اسناد مناقصه تا ساعت 12 مورخ 97.07.16 دبیرخانه شهرداری می باشد
- تاریخ و محل و زمان بازگشایی پاکات در ساعت 10:30 مورخ 97.07.17 روز سه شنبه در محل شهرداری مرکزی دزفول می باشد
- حضور مناقصه گران در جلسه بازگشایی پاکات بلامانع است
- در صورت انصراف برندگان اول تا سوم، سپرده آنان به نفع شهرداری ضبط می گردد
- آدرس مناقصه گزار: شهرداری مرکزی دزفول جنب فرمانداری تلفن 3-42420511-061
- سایر اطلاعات و جزئیات معامله در اسناد مناقصه مندرج است
روابط عمومی شهرداری دزفول
خلاصه :
تجدید مناقصه عمومی , تجدید مناقصه احداث بلوار جاده - نوبت دوم
آدرس :
خوزستان, بلوار جاده سردشت - شهیون
منبع :
سایت 97.7.08