آخرین حراج سال ایران خودرو برای همه آغاز شد
  • 13771
  • 1402/12/14
[ نسخه چاپی ]

:: آخرین حراج سال ایران خودرو برای همه آغاز شد

شماره :
13771
عنوان :
آخرین حراج سال ایران خودرو برای همه آغاز شد
توضیحات تکمیلی :

به گزارش پایگاه خبری پارس نماد داده ها، این طرح فروش از روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ آغاز و تا یکشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ ادامه خواهد داشت.

متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت نام نموده اند و اسامی ایشان به عنوان اولویتهای دنا پلاس اتوماتیک مربوط به بخش آخر زمستان ۱۴۰۲ به این شرکت اعلام شده است و برای ایشان توسط شرکت ایران خودرو پیامک ارسال گردیده و یا در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir اسامی آنها درج شده است امکان ثبت نام در این بخشنامه را دارند.

شرایط تبدیل تعهدات دعوت‌نامه منقضی اسفندماه ۱۴۰۲ از سوی ایران‌خودرو اعلام شد

ایران‌خودرو در بخشنامه ۴۷۱۰، شرایط تبدیل تعهدات دعوت‌نامه منقضی اسفندماه ۱۴۰۲ را اعلام کرده است. این طرح از روز سه‌شنبه مورخ ۱ اسفندماه ۱۴۰۲ آغاز شده و تا روز دوشنبه مورخ ۲۸ اسفندماه ادامه دارد. شرایط تبدیل متمرکز تعهدات منقضی را در جدول زیر مشاهده می‌کنید. خودروها مطابق با موعد تحویل برنامه فروش در سیستم در اختیار خریداران قرار می‌گیرند.

توجه داشته باشید که این بخشنامه تنها به تعهدات منقضی شده اسفندماه مربوط می‌شود. در ضمن، به محض منقضی شدن دعوت‌نامه، سود مشارکت تعهدات پیش‌فروش به صورت مکانیزه تا تاریخ سود مندرج در دعوت‌نامه محاسبه می‌شود. دقت در محاسبه مابه‌التفاوت نهایی، منوط به تأمین اعتبار و قیمت‌گذاری مجدد پس از تبدیل است.

شرایط تبدیل اختیاری

عرضه خودروهای برقی ایران خودرو تا پایان سال ۱۴۰۲

مطابق با اخبار منتشرشده گروه خودروسازی ایران خودرو تا پایان سال ۱۴۰۲، ۶.۰۰۰ دستگاه خودرو برقی روانه بازار خواهد کرد. این خودروهای برقی از کمپانی دانگ‌فنگ چین و همین‌طور هایمای برقی خواهند بود.

لازم به ذکر است که طبق اعلام علیمردان عظیمی، مدیرعامل ایران خودرو، این خودروها تا انتهای سال ۱۴۰۲ به متقاضیان تحویل داده خواهند شد. درواقع پس از ارسال پیامک تحویل خودرو، متقاضیان باید به سامانه یکپارچه فروش خودرو مراجعه و نسبت به تکمیل وجه اقدام کنند.(شهرخبر)

 

 

انتهای پیام/ خبرنگار پایگاه خبری پارس نماد

تاریخ شروع :
1402/12/14
تاریخ پایان :
تهیه و ارسال اسناد :
شرکت پارس نماد داده ها- تلفن 2 الی 88349671-021