اتفاقی عجیب در بازار خودروهای حراجی / فروش تویوتا زنگ زده با قیمت ۲.۵ میلیارد
  • 13661
  • 1402/11/24
[ نسخه چاپی ]

:: اتفاقی عجیب در بازار خودروهای حراجی / فروش تویوتا زنگ زده با قیمت ۲.۵ میلیارد

شماره :
13661
عنوان :
اتفاقی عجیب در بازار خودروهای حراجی / فروش تویوتا زنگ زده با قیمت ۲.۵ میلیارد
توضیحات تکمیلی :

به گزارش پایگاه خبری پارس نماد داده ها، حراج خودرو یک فرصت عالی برای خرید خودروهای جدید یا دست دوم با قیمتی مناسب‌تر است. این رویدادها معمولاً در نمایشگاه‌ها یا مراکز خرید برگزار می‌شوند و تولیدکنندگان خودرو و فروشندگان محلی از تخفیف‌ها و پیشنهادهای ویژه برای جلب مشتریان استفاده می‌کنند. مشتریان می‌توانند از این فرصت برای مقایسه قیمت‌ها، آزمایش رانندگی خودروها و یافتن بهترین معامله برای خرید یک خودرو استفاده کنند.

یک دستگاه تویوتا سوپرا با بیش از ۵۰۰ هزار کیلومتر کارکرد در حالی که نشانه‌های خوردگی در بدنه‌اش قابل مشاهده بود در حراجی نزدیک به ۵۰ هزار دلار (بیش از ۲.۵ میلیارد تومان) فروخته شد.

دنیای حراجی‌های آنلاین دنیای عجیبی است و می‌توان انتظار هر چیزی را در آن داشت. در تازه‌ترین نمونه یک دستگاه تویوتا سوپرا با کارکرد نیم میلیون کیلومتری و مشکلات فراوان از خوردگی بدنه تا نشتی سیستم هیدرولیک فرمان ۴۹ هزار و ۵۰۰ دلار فروخته شد. هر چند تویوتا سوپرا از بهترین تولیدات ژاپنی دهه ۱۹۹۰ میلادی است اما فقط برای ماشین‌های سالم و در شرایط خوب قیمت‌های بالا پرداخت می‌شود.

تویوتا سوپرای عرضه شده در حراجی با سیستم انتقال قدرت شش سرعته دستی در عمر طولانی و کارکرد بالایش چند ارتقا هم دریافت کرده است. یکی از کارشناسان حراجی قیمت پیشنهاد بالایی که ماشین دریافت کرده است را محبوب بودن سوپرا در میان عشق ماشین‌ها می‌داند. قطعا این ماشین برای سود خریداری نشده است و قرار نیست در حراجی دیگری به قیمتی بالاتر فروخته شود.

سوپرا تولید اسپرت کمپانی تویوتا است. این خودروی جی‌تی (گرن توریسمو) در دهه ۱۹۷۰ میلادی پا به عرصه گذاشت. تویوتا از آن زمان چند نسل از سوپرا را تولید کرده است که آخرین نسل آن در سال ۲۰۱۹ معرفی و به بازار عرضه شد.(تیترکوتاه)

 

انتهای پیام/ خبرنگار پایگاه خبری پارس نماد

تاریخ شروع :
1402/11/24
تاریخ پایان :
تهیه و ارسال اسناد :
شرکت پارس نماد داده ها- تلفن 2 الی 88349671-021