قانون : بخشنامه گمرک ایران در خصوص تعیین حداکثر زمان رسیدگی و پاسخگویی به شکایات | |
نام منبع : بولتن قوانین و مقررات |
شرکت پارس نماد داده ها www.parsnamaddata.com تلفن:5-88349670-021 |
تاریخ درج : 1391/03/17 | شماره : 3931 |
توضیحات تکمیلی :
با عنایت به اینکه طبق مفاد ماده 25 قانون ارتقاء سلامت نظام اداری و مقابله با فساد، کلیه مراحل رسیدگی و پاسخگویی به شکایات باید حداکثر طرف مدت یک ماه خاتمه یابد بنابراین خواهشمند است با امعان نظر به این موضوع ترتیبی اتخاذ فرمایند تا بر اساس زمان بندی تعیینی نسبت به اعلام پاسخ مکاتبات و استعلامهای این دفتر در ارتباط با شکایات و تقاضاها به منظور امکان ختم رسیدگی و ارائه پاسخ نهایی به متقاضی و یا شاکی قبل از انقضای مهلت یک ماهه اقدام شود در غیر این صورت، چون بر اساس قانون مزبور عدم رسیدگی به شکایات یا عدم انعکاس موضوع به مراجع ذیصلاح یا عدم پاسخ مکتوب به شاکی در در مهلت مذکور تخلف محسوب می شود لذا حسب تکلیف قانون، برای برخورد با مرتکبین این تخلف، موضوع در سلسله مراتب اداری تا بالاترین مقام دستگاه منعکس خواهد شد. مسئولیت حسن اجرای این بخشنامه بر عهده مدیران محترم ادارات و ناظران و مدیران محترم گمرکها خواهد بود. |
اخطار : کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها می باشد. هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است. |