قانون : دستورالعمل جديد ضوابط خدمات پس از فروش خودرو ابلاغ شد | |
نام منبع : ایسنا |
شرکت پارس نماد داده ها www.parsnamaddata.com تلفن:5-88349670-021 |
تاریخ درج : 1390/10/14 | شماره : 2713 |
توضیحات تکمیلی :
دبير انجمن خودروسازان از ابلاغ دستورالعمل جديد شرايط و ضوابط خدمات پس از فروش خودروها خبر داد. احمد نعمتبخش اظهار كرد: دستورالعمل جديد خدمات پس از فروش خودرو با هدف تعيين حداقل سطح كمي و كيفي نمايندگيهاي خدمات پس از فروش خودروها ابلاغ شد. وي با بيان اينكه اين دستورالعمل در راستاي اجراي قانون حمايت از مصرفكنندگان خودرو و در جهت كسب رضايت مشتريان تدوين و ابلاغ شده است، خاطرنشان كرد: تعيين شاخصهاي ارزيابي خدمات پس از فروش شركتهاي عرضهكننده خودرو و نمايندگيهاي مجاز آنها، چگونگي رتبهبندي شركتها و نمايندگيهاي مجاز آنها و ضوابط تشويق و تنبيه نمايندگيها براساس عملكرد آنها در اين دستورالعمل مشخص شده است. نعمتبخش ادامه داد: همچنين در اين دستورالعمل چگونگي پايش و كنترل عملكرد نمايندگيهاي خدمات پس از فروش خودروسازان و چگونگي بررسي سطح رضايتمندي مشتريان از اين خدمات تعيين شده است. وي افزود: طبق اين دستورالعمل شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران ماموريت يافته كه سالانه عملكرد تمام نمايندگيهاي خدمات پس از فروش خودروسازان را پايش كرده و گزارش آنرا منتشر كند. دبير انجمن خودروسازان با بيان اينكه دستورالعمل جديد شرايط و ضوابط خدمات پس از فروش خودروسازان حدود دو ماه پيش در شوراي سياستگذاري خودرو به تصويب رسيده بود، تصريح كرد: اخيرا با امضاي معاون اقتصادي و صنايع وزارت صنعت، معدن و تجارت اين دستورالعمل ابلاغ شده است. |
اخطار : کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها می باشد. هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است. |